خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: تقریباً بازی بی نقصی داشتیم؛ برای فتح عناوین، به همه بازیکنان نیاز داریم

زیدان: تقریباً بازی بی نقصی داشتیم؛ برای فتح عناوین، به همه بازیکنان نیاز داریم

0

تیم زین الدین زیدان روند شکست ناپذیری خود را با کسب پیروزی ۳-۰ مقابل سویا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری، به ۳۸ بازی رساند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی به خبرنگاران گفت:

نمی دانم این بهترین عملکرد تیم از زمان روی کار آمدن من بوده یا نه، اما ۴۵ دقیقه بسیار خوب داشتیم و با جدیت بازی کردیم. روی این مسئله کار کرده بودیم و نتیجه آن را دیدیم. وقتی بازی را اینطور شروع می کنید و به گل می رسید، همه چیز برای ادامه بازی مهیا می شود. بدیهی است که شروع سال به این ترتیب بسیار مهم بود. چیزی بود که می خواستیم و برای آن آماده شده بودیم. می خواستیم در ابتدای بازی فشار زیادی بیاوریم و به گل برسیم و بهتر از این نمی شد. باید همینطور ادامه دهیم، می دانیم که راه درازی در پیش است و بعد از هر بازی دوباره همه چیز زیر سؤال می رود.

خامس رودریگز:

او بازی خوبی داشت. دو گل به ثمر رساند و مثل سایر بازیکنان کار مهمی انجام داد. از نحوه بازی او راضی هستم و این در مورد همه صدق می کند. همچنین از دقایقی که در اختیار موراتا و آسنسیو قرار گرفت نیز خوشحالم… در خط دفاعی هم بازی فوق العاده ای داشتیم. این دیداری بود که بعد از تعطیلات از راه رسید و خیلی خوب بود. از نتیجه و عملکرد تیم راضی هستیم.

ترکیب تیم:

برخی از آنها که امروز بازی کردند، به اندازه سایر بازیکنان فرصت بازی نداشتند و خیلی خوب کار کردند. نتیجه مهمترین چیز نیست، بلکه نحوه آماده سازی ما برای مسابقه مهم تر است. ایده ما این است که از کاری که می خواهیم درون زمین انجام دهیم مفهوم روشنی داشته باشیم. ۴۵ دقیقه نخست از لحاظ فیزیکی و فنی تماشایی بود، و تقریباً یک بازی بی نقص بود. این دیدار حذفی است و بسته نگه داشتن دروازه نیز مهم بود.

چرخش ها:

وقتی از بازیکن متفاوتی استفاده می کنید، مهمترین مسئله این است که او چیزی به شما ببخشد. ما بازی خوبی داشتیم، اما حتی زمانی که سایر بازیکنان که امروز بازی نکردند هم بازی می کنند، خوب هستیم. گروه مهمی داریم و بازیکنان از دیدن هم تیمی های خود درون زمین که کمتر بازی کرده اند، خوشحال می شوند. برخی از بازیکنان به دلیل مصدومیت غایب بودند و نمی توانیم این را تغییر دهیم. اما وقتی سایر بازیکنان بازی کرده و خوب عمل می کنند، مربی خوشحال می شود.

من با آنها صحبت کردم و گفتم که همگی مهم هستند. البته که برخی از بازیکنان مهم تر از برخی دیگر هستند اما در پایان همه با هم پیروز می شویم. یک بازیکن می تواند تفاوت را رقم بزند، مثل کاری که کریستیانو همیشه انجام می دهد، او بازیکن متفاوتی است. برای فتح عناوینی که می خواهیم، به همه بازیکنان نیاز خواهیم داشت. فصل طولانی است و بازی های زیادی باقی مانده است. به همه بازیکنان احتیاج خواهیم داشت.

حریف:

سویا تیم بسیار خوبی است و مملو از اعتماد به نفس است. با عملکردی که مقابل آنها داشتیم، احساس رضایت بیشتری دارم. دیدار برگشتی هم هست و هنوز صعود ما قطعی نشده است. حالا استراحت می کنیم و قبل از دیدار برگشت در سویا که بازی سختی هم خواهد بود، باید آماده دیدار روز شنبه لیگ شویم.

کریستیانو رونالدو:

روز شنبه به او استراحت نخواهم داد. بازی خواهد کرد، و بازی های زیادی هم انجام خواهد داد، نگران نباشید.

روند شکست ناپذیری:

خیلی در رختکن تیم راجع به این مسئله صحبت نمی کنیم. وقتی مسابقه ای از راه می رسد سعی می کنیم به خوبی خود را برای آن آماده کنیم و پیروز شویم، اما به روند شکست ناپذیری فکر نمی کنیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *