توسعه‌دهنده بازی Hitman یعنی استودیو IO Interactive برروی یک IP جدید و معرفی‌نشده کار می‌کند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers این استودیو که در کشور دانمارک و شهر کپنهاگ قرار داشته و خالق فرنچایز‌هایی نظیر Kane & Lynchh و Mini Ninjass  است، به تازگی یک آگهی استخدام برای یک برنامه‌نویس گیم‌پلی منتشر کرده است.

در این آگهی آمده است که آن‌ها به دنبال یک برنامه‌نویس گیم‌پلی  با “تجربه عملی بالا” در زمینه “هوش مصنوعی، فیزیک، انیمیشن و مکانیک بازی‌ برای توسعه بازی‌های AAA و تجربه کار برروی عناوینی از نسل فعلی کنسول‌ها و PC” هستند. علاوه بر این‌ها، آن‌ها به دنبال فردی با مهارت‌های عمیق در C++ و کسی که تجربه کار با Unreal Enginee را داشته باشد نیز هستند.

استودیو IO Interactive می‌گوید که تیم آن‌ها در حال کار برروی پروژه‌ای کوچک هستند و اعلام کرد که در حال حاضر از موتور Unreal Engine تنها برای کارکردن برروی مکانیک‌های اولیه گیم‌پلی استفاده می‌کنند. هم‌چنین آن‌ها مشخص کردند که فردی که به عنوان برنامه‌نویس گیم‌پلی استخدام می‌شود علاوه بر شرکت در بحث و گفت‌وگو‌های طراحی، در روند تولید و سرهم‌کردن بخش‌های تولید بازی نیز کمک می‌کند؛ این بدین معناست که احتمالا این عنوان جدید و معرفی‌نشده خیلی در دست ساخت نبوده و توسعه آن به تازگی شروع شده است.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *