سامسونگ این روز‌ها در شرایط بسیار خوبی روزگار می‌گذراند! سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ برای سامسونگ بازده بسیار خوبی به همراه داشت و گویا پیش بینی این کمپانی برای ۳ ماهه دوم عددی را نشان می‌دهد که به گفته خودش بیشترین سود عمر این کمپانی به شمار می‌رود!

در سه ماهه اول امسال با ثبت سود ۸٫۸ میلیارد دلاری از درامد ۴۴٫۷ میلیارد دلار درآمد، سامسونگ اوضاع بسیار خوبی را برای بازار خودش رقم زد. پیش بینی‌ها از ادامه مسیر و ۳ ماهه دوم امسال از سود ۱۲٫۲ میلیارد دلاری و فروش ۵۲ دلاری این کمپانی خبر می‌دهد. که این رقم در طول عمر این کمپانی بی سابقه بوده است.

پیش از این این کمپانی کره ای در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۳ توانسته بود رقم ۹٫۶ میلیارد دلار را به عنوان سودش اعلام کند. بخش عمده این سود گویا به واحد تلفن‌های همراه و تولید تراشه‌های این کمپانی مربوط بود. هدف گیری صورت گرفته از سوی سامسونگ نشان از برنامه ریزی این کمپانی برروی تولید ریز تراشته‌هاست و گویا برای این مهم مبلغ هنگفت ۱۸٫۶ میلیارد دلار هزینه کرده است.

اوضاع اقتصادی خوب کنونی سامسونگ بر اساس سرمایه گذاری در بخش‌های نیمه‌هادی و تراشه‌ها و البته تلفن‌های هوشمند Galaxy S8 و S8+ است. پیش بینی‌های صورت گرفته هم احتمالا به بخت و اقبال پیش روی Note 8 باز خواهد گشت!

باید کمی‌صبر کنیم و ببینیم که اینبار Note 8 می‌تواند مشکلات پیش آمده برای Note 7 را از اذهان پاک کند یا خیر!

نت نوشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *