ساعت هومشند سامسونگ Gear S4 برای سامسونگ می‌تواند حائز اهمیت باشد زیرا برای کسب رتبه اول فروش باید ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای مانند نمایشگر منعطف داشته باشد. 

به احتمال فراوان سامسونگ در مدت زمان کوتاهی از دو ساعت هوشمند رونمایی خواهد کرد. یکی از این ساعت‌ها به نمایشگر منعطف مجهز شده است. فروش ساعت‌های هوشمند کاهش چشمگیری داشته است و سازندگان برای جذب مشتریان بیشتر نیاز به ابداعات و اختراعات فراوانی دارند. گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ در ایالات متحده دو اختراع جدید درباره ساعت‌های هوشمند را ثبت کرده است. این اختراعات در US Patent و Trademark Office ثبت شده‌اند.

یکی از این اختراعات به نمایشگر یک دستنبد سلامتی باز می‌گردد. بند آن به حسگرهایی فعال مجهز شده است. وقتی که بند بر روی دست جابه‌جا می‌شود حسگرها می‌توانند زاویه و موقعیت را اندازه گیری نمایند. نمایشگر آن می‌تواند بر اساس موقعیت جدید، اطلاعات را به کاربر نشان دهد. این بند می‌تواند حالت‌های مختلفی به خود بگیرد و از آن حتی زمانی که بر روی دستمان نیست هم بهره برد. حتی می‌توان از آن به عنوان گردن آویز هم استفاده کرد.

سامسونگ Gear S4سامسونگ Gear S4

اما اختراع بعدی به نوعی پوشیدنی قابل انعطاف با شمایلی شبیه به دستبند باز می‌گردد. کارخانه سامسونگ از سال 2013 بر روی آن کار کرده است. طراحی آن به گونه‌ای است که حتی می‌تواند یک تلفن هوشمند با قابلیت انعطاف باشد! با وجود شایعات فراوان پیرامون تلفن هوشمند منعطف سامسونگ می‌توان از این اختراع استنباط‌های متنوعی داشت. البته از نظر ما این طراحی برای ساعت هوشمند سامسونگ Gear S4 بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند دنیای ساعت‌های هوشمند را با تحولی اساسی روبه‌رو گرداند.

سامسونگ Gear S4

یکی از ویژگی‌های بسیار جالب نمایشگرهای منعطف سامسونگ باز می‌گردد به قابلیت خم شدن خودکار آن‌ها! این نمایشگرها با اعمال ولتاژی اندک می‌توانند به صورت خودکار تا شوند. باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چیز تازه‌ای در چنته خواهد داشت یا این ایده‌ها برای آینده‌ای دور تدارک دیده شده‌اند.

techmix

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *