خانه ورزش اخبار ورزش سوارز: باید آرامشمان را حفظ کنیم؛ می خواهیم تاریخ ساز شویم

سوارز: باید آرامشمان را حفظ کنیم؛ می خواهیم تاریخ ساز شویم

0

در حالیکه هیچ تیمی در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق نشده است شکست ۴-۰ در دیدار رفت را در دیدار برگشت جبران کند، کاتالان ها امیدوارند تا نخستین تیمی باشند که موفق به انجام این کار می شوند. بارسا برای حضور در مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا باید مقابل تیمی قدرتمند به میدان برود و مهاجم اروگوئه ای این تیم حفظ آرامش را مهمترین عامل برای بازگشت بارسلونا اعلام کرد:

شکست دیدار رفت ضربه بزرگی برای ما بود. خوشبختانه در فوتبال این فرصت وجود دارد تا شرایط را تغییر داد. در دیدارهای گذشته فوتبال خوبی ارائه داده ایم و با روحیه ظاهر شده ایم و گل های زیادی در هر دیدار به ثمر رسانده ایم. می خواهیم بار دیگر توانایی هایمان را نشان دهیم.  با خوشبینی به این دیدار می نگریم و چالش بزرگی برای جبران نتیجه خواهیم داشت. ۹۰ دقیقه برای جبران نتیجه فرصت داریم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا آرامشمان را حفظ کنیم. باید با روحیه ای بالا پا به این دیدار بگذاریم.

وی همچنین در خصوص شرایط این دیدار و تاریخ ساازی بارسلونا افزود:

می خواهیم با جبران نتیجه تاریخ ساز شویم. می دانیم که کار سختی خواهیم داشت اما هیچ چیز غیر ممکن نیست و می دانیم که می توانیم بازگشت باشکوهی داشته باشیم.  اگر تنها یک تیم وجود داشته باشد که بتواند شکست ۴-۰ را جبران کند آن تیم قطعا بارسلونا است. حتی زمانی که مقابل تیم بزرگی به میدان می رویم باید فلسفه خود را حفظ کنیم. سعی می کنیم آن ها فرصت خاصی برای گلزنی به دست نیاورند اما می دانیم که آن ها تیم قدرتمندی هستند. همچنین آن ها هم می دانند که می توانیم خطر جدی برای آن ها ایجاد کنیم. باید با روحیه و متحد باشیم و با خوشبینی به میدان برویم. باید از همه توانمان برای جبران نتیجه استفاده کنیم. رسیدن به مرحله بعد این مسابقات استثنایی خواهد بود و اتفاقی ویژه برای ما خواهد بود. با این حال از الان نمی توانیم بلند پروازی کنیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *