خانه ورزش اخبار ورزش انریکه: می توانیم ۶بار دروازه حریف را باز کنیم؛ هیچ چیز در فوتبال غیر ممکن نیست

انریکه: می توانیم ۶بار دروازه حریف را باز کنیم؛ هیچ چیز در فوتبال غیر ممکن نیست

0

بارسلونا در دیدار رفت با حساب ۴-۰ مقابل حریف شکست خورد تا شرایط دشواری در دیدار برگشت داشته باشد با این حال سرمربی بارسلونا با ابراز خوشبینی از اینکه شاگردانش توانایی جبران نتیجه را دارند در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:

تنها نصف مسیر را طی کرده ایم و هنوز حدود ۹۵ دقیقه دیگر باقی مانده است که هر اتفاقی می تواند در این زمان بی افتد. به این دیدار خوشبین هستم. باید همه کارها را هم در دفاع و هم در خط حمله بدون نقص انجام دهیم. پاریسن ژرمن رقیب سرسختی است. از دیدار رفت تا به حال اتفاقات زیادی رخ داده است. دوباره توانسته ایم به روزهای خوب خود برگردیم و نمایش های خوبی ارائه دهیم. در خصوص اینکه می توانیم نتیجه را جبران کنیم با بازیکنان صحبت کرده ایم و به توانایی هایمان اعتقاد داریم. اگر تیمی بتواند ۴ بار دروازه ما را باز کند، قطعا می توانیم ۶بار دروازه آن تیم را باز کنیم، از این بابت اطمینان دارم و قبلا هم این مسئله را نشان داده ایم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بازگشت باشکوهی داشته باشیم. باید با سبک همیشگی خود به زمین قدم بگذاریم و کاری را انجام دهیم که در بسیاری از دیدارهای گذشته موفق به انجامش شده ایم.

وی همچنین در خصوص دیدار پیش رو افزود:

خوش بینی ام به بازی ایمانی کور نیست، در فوتبال همه چیز امکان پذیر است و اتفاقات مثبت و منفی رخ می دهد. تا قبل در چنین شرایطی قرار نداشتیم اما به بازگشت این تیم ایمان دارم. با این حال باید احساساتمان را کنترل کنیم. علاقه ای ندارم که به بخشی از تاریخ بدل شوم اما امیدوارم با گلزنی در دقایق ابتدایی بازی روحیه حریف را تضعیف کنیم. می خواهیم از شانس خود بهترین استفاده را ببریم. این به آن معنا نیست که قطعا نتیجه را جبران خواهیم کرد اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که با روحیه بالا مقابل حریف قرار بگیریم. فکر نمی کنم نیاز باشد تا بهترین بازی دوران حضور من را شاهد باشیم، اگر مانند همیشه و به نوعی موثر به میدان برویم شرایط تغییر خواهد کرد. با این حال همه این مسائل به این شرایط این دیدار بستگی دارد. پنالتی که در تمرین زده می شود، با پنالتی که در درون زمین و مسابقه رسمی زده می شود تفاوت بسیاری دارد و به همین دلیل از تمرین این ضربات خودداری کرده ایم. از این مسئله نگرانی ندارم.

بارسلونا برای جبران این نتیجه به لیونل مسی احتیاج دارد که در بهترین شرایط خود حضور داشته باشد، با این حال لوییز انریکه تاکید کرد بارسا با همکاری تیمی می تواند شرایط دیدار را تغییر دهد:

به همه بازیکنانم امیدوارم و احساس می کنم آن ها از روحیه کافی برخورداند. می دانم که بسیاری از افراد  مسی را مهمترین کسی می دانند که می تواند تفاوت را ایجاد کند اما برای این دیدار به همکاری استثنایی کل تیم احتیاج داریم.

لوچو در ادامه در خصوص هواداران بارسلونا افزود:

باید هواداران از دقیقه ابتدایی فشار عجیبی روی تیم حریف ایجاد کنند، فشاری که احساس شود هر لحظه در حال منفجر کردن ورزشگاه است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *