خانه ورزش اخبار ورزش سوارز: مسی و نیمار استثنایی هستند

سوارز: مسی و نیمار استثنایی هستند

0

نیمار، سوارز و مسی که عموما خط حمله بارسلونا را تشکیل می دهند بخش اعظم گلزنی های این تیم را به دوش می کشند. لوییز سوارز در مصاحبه ای که با نشریه  El Periodico داشت در خصوص رابطه اش با مسی و نیمار گفت:

برای هر مهاجم شماره ۹ افتخار و آرزو خواهد بود تا دو بازیکن بزرگ همراه او باشند. دیدارهای نزدیکی داشته ایم که آن ها باعث باز شدن قفل بازی شده اند و تفاوت ها را رقم زده اند.از اینکه هم بازی آن ها هستم افتخار می کنم. مسی و نیمار استثنایی هستند، نحوه بازی آن ها و نوع حرکت آن ها در داخل زمین تفاوت ها را رقم می زند. این دو در هر جلسه تمرین و در هر دیدار تعجب همگان را بر می انگیزند. گرفتن توپ از آن ها غیر ممکن خواهد بود، آن ها با حرکت بدنشان، با سرعت و هوششان بازیکنان را از پیش رو بر میدارند، نیمار و لئو همیشه یک قدم جلوتر از رقیب خود هستند.

نیمار، سوارز و مسی در تیم های منطقه آمریکای جنوبی به میدان می روند و در غالب تیم های ملی خود مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. سوارز در ادامه در این خصوص افزود:

 اگر دیداری بین تیم های آرژانتین، برزیل و اروگوئه برگزار شود دچار سردرگمی می شویم. آرژانتین و برزیل تیم های کلاسیکی در منطقه آمریکای جنوبی هستند و حضور هر یک از ما در این تیم ها می تواند تصویری از تیم ملی کشور ها باشد. ما هم بازی هستیم و مهم تر از آن دوستان خوبی هستیم اما وقتی با پیراهن تیم های ملی مقابل یکدیگر به میدان می رویم تمام وجودمان را برای پیروزی تیم خود خرج می کنیم.

برنامه نود 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *