در سال 2014 تعدادی از بازیکنان بازی Minecraft تصمیم گرفتند که دنیای وستروس را در این بازی بسازند و تا این جای کار هم بسیار موفق عمل کرده‎اند.

دنیای وستروس سرزمین‎ها و شهرهای بسیاری را در خود جای می‎دهد و از هزاران هزار منطقه تشکیل شده است. در سال 2015 اعلام شد که 70 درصد از پروژه ساخت دنیای سریال Game of Thrones تکمیل شده است و تا به امروز خبری از این طرح نبود تا اینکه اعلام شد، کینگز لندینگ ساخته شده در سال 2014 اصلا با وسعت کینگز لندینگی که امروز در این بازی وجود دارد قابل مقایسه نیست.

بازی Minecraftتصویر بالا کینگز لندینگ و رد کیپ ساخته شده در سال 2014 را نشان می‎دهد که به خودی خود بسیار زیبا و دقیق ساخته شده است. اما در مقایسه با پیشرفت‎های این شهر در بازی Minecraft در سال 2017 حرفی برای گفتن ندارد. شما در زیر تصویر کینگزلندینگ در سال 2017 را مشاهده می‎کنید.

بازی Minecraft

همانطور که می‎بینید، در نسخه سال 2017 این شهر، تمام جزئیات به دقت اعمال شده‎اند و شهر بسیار گسترش یافته است. حتی اگر با ساختار دقیق این شهر آشنا نیستید، مطمئنا می‎توانید این موضوع را از ظاهر پر ابهت رد کیپ متوجه شوید، حتما دیگر تا الان فهمیده‎اید چرا این قلعه چنین اسمی دارد. این شهر اکنون 4000 خانه قابل جستجو دارد و می‎توان آزادانه در آن‎ها به گشت و گذار پرداخت. طبق آمار سایت WestrosCraft وسعت این نقشه 22000 در 59000 بلوک است که چیزی معادل 806.51 کیلومتر مربع است، شایان ذکر بوده که این اندازه تقریبا برابر مساحت شهر لس آنجلس است. برای اطلاعات بیشتر به اینجا رجوع کنید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *