با توجه به اینکه آخرین قسمت از فصل سوم بازی The Walking Dead استودیوی «تل‌تیل» (Telltale) هفته گذشته منتشر شد و این فصل خاتمه یافت، به نظر می‌رسد که استودیوی تل‌تیل از قبل خود را آماده کرده است تا در این ایام دست خالی به میدان نرود. هر چند هنوز چند قسمتی از بازی Guardians of the Galaxy این استودیو منتشر نشده‌اند، اما طبق سنت همیشگی، آن‌ها دوست دارند تا همزمان بر روی 2 بازی کار کنند. حال آنکه سایت رده‌بندی استرالیایی فصل دوم بازی Minecraft Story Mode را در لیست خود ذکر کرده و حتی نام قسمت اول و تاریخ انتشار آن را نیز مشخص کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده در سایت مذکور، قسمت اول از فصل دوم این عنوان، Hero in Residence نام داشته و در نیمه دوم ماه ژوئن منتشر خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که استودیوی تل‌تیل چه برنامه‌هایی برای مراسم E3 امسال تدارک دیده است، اما مطمئنا رونمایی از یک بازی جدید، آن هم یکی از محبوب‌ترین برندهای حال حاضر دنیای سرگرمی (ماینکرفت) در بزرگ‌ترین مراسم مربوط به سرگرمی‌ها، چندان هم دور از ذهن نیست. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که بازی Minecraft Story Mode در مقایسه با دیگر آثار این استودیو، یک عنوان متوسط به شمار می‌رود، اما اگر تل‌تیل بتواند فصل دوم آن را با استاندارهای خود مطابقت دهد و یک داستان جذاب را به آن اضافه کند، شکی نیست که مورد استقبال بازیکنان قرار خواهد گرفت.

جالب است بدانید که فصل‌های دوم The Wolf Among Us و Tales From the Borderlands بیشترین درخواست را در بین IPهای تل‌تیل به خود اختصاص داده‌اند و با توجه به اینکه اکنون 4 سال از انتشار اولین قسمت از بازی The Wolf Among Us می‌گذرد، بعید نیست که خبرهایی از دنیاله این عنوان نیز در مراسم E3 به گوش برسد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *