در اواسط دهه 2000 میلادی، استدیو بازی‌سازی گیرباکس‌ سافت‌ور سری شوتر جدیدی را با محوریت جنگ جهانی دوم معرفی کرد که به نوعی تحت‌الشعاع رقبای قدرتمندی چون Call of Duty ،Halo و Battlefield قرار گرفت. با وجود اینکه عناوین این سری بازخوردهای مثبتی از سوی طرفداران و منتقدان دریافت کردند اما بعد سال‌ها انتظار و کنسل شدن یک دنباله، حال ممکن است اینطور تصور شود که سری Brothers in Arms مرده است. اما ممکن این اینگونه هم نباشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameZone، بعد از معرفی Call of Duty: WWII، مدیر گیرباکس سافت‌ور آقای “رندی پیچفورد” (Randy Pitchford) پست جدیدی را در توییتر منتشر کرد تا طرفداران را از کپی‌برداری Call of Duty از Brothers in Arms با خبر کرده باشد. او در این توییت یک تصویر مقایسه‌ای از طرح روی جلد Call of Duty: WWII و عنوان Brothers in Arms: Hell’s Highway که در سال 2008 عرضه شد، قرار داده و اشاره کرده که هر دو کاور یکسان هستند.

http://uupload.ir/files/k3aw_c99gt4hvwaae.jpg

در همین توییت یکی از طرفداران در مورد قسمت جدید Brothers in Arms پرسید و پیچفورد نیز در پاسخ اعلام کرد که “بر روی این موضوع کار می‌کنم”. پیچفورد در گذشته به عناوین بسیاری پیش از معرفی رسمی اشاره کرده است بنابراین بعید نیست که به زودی شاهد معرفی قسمت جدید Brothers in Arms باشیم. البته این فقط گمانه زنی و احتمال است نه چیز دیگر.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *