همان‌طور که می‌دانید عنوان Call of Duty: WWII قصد روایت داستانی در خلال جنگ جهانی دوم را دارد. (همان‌طور که از نام بازی مشخص است!!). به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt براساس گفته‌های کارگردان ارشد بازی یعنی آقای “برِت رابینز” (Bret Robbins) به وبسایت Glixel این داستان  در درجه اول به جای استفاده از میان‌پرده‌ها، بیشتر در خلال جریان بازی و از طریق گیم‌پلی روایت می‌شود.

“داستان ما بیشتر برروی شخصیت‌ها توجه دارد. اگر به افرادی که در کنارتان قرار دارند توجه نکنید، لحظاتی احساسی همراه با فراز‌و نشیب را تجربه خواهید کرد. اوج و فرود داستان ما بستگی به این دارد که چگونه با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کرده‌اید. این ریسک بزرگی است و چیزیست که بازی‌های ویدئویی گاهی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. “

“Firewatch یکی از بازی‌های مورد علاقه من است. Gone Home نیز عالی بود. بازی‌ها در حال رشدکردن هستند و مخاطبان نیز در سطح بالایی قرار دارند و پیچیده شده‌اند. آن‌ها بیشتر و بیشتر انتظار یک داستان خوب را دارند. و نه تنها از بازی‌های پرخرج و AAA بلکه حتی عناوین مستقل؛ در مجموع کل ژانر در حال حرکت رو به جلو است. Virgina یک مثال خوب دیگر است؛ بدون‌شک من از آن‌ها الهام گرفته‌‌ام. ما بابت اینکه زمان‌مان را صرف داستان کرده‌ایم، خجالت‌زده نیستیم چرا که به دنبال چیزی بامعنا و عمیق هستیم. ما چیز‌هایی از آن عناوین یاد گرفته‌ایم و سعی کرده‌ایم تا از آن‌ها در بازی‌مان استفاده کنیم. “

دیدن اینکه Call of Duty در تلاش است تا داستانی بامعنی روایت کند، جالب و لذت‌بخش است. عنوان Call of Duty: WWII در تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *