خانه ورزش اخبار ورزش ضربه طارمی به تیم ملی؛ مثلثی که شکست

ضربه طارمی به تیم ملی؛ مثلثی که شکست

1

ضربه طارمی به تیم ملی؛ مثلثی که شکست 

کی‌روش در این سال‌ها توانسته به غیر از تیم اصلی یک تیم قدرتمند دیگر را هم آماده کند تادر زمان نیاز پشتیبان تیم اصلی باشد. با این حال محرومیت طارمی می‌تواند تیم کی‌روش را دچار مشکل کند. طارمی در ابتدا در تیم ملی ذخیره بود اما بعد از مدتی جایگاه خود را بدست آورد و به همراه آزمون و جهانبخش یک مثلث بسیار خطرناک را تشکیل دادند.

ضربه طارمی به تیم ملی؛ مثلثی که شکست

آزمون، مهاجم آماده تیم ملی در تیم باشگاهی‌اش شرایط خوبی ندارد. او ۱۲ هفته است گل نزده و در نزدیکی‌های بحران قرار دارد اما در تیم ملی با همکاری دو ضلع دیگر توانسته مثلثی قدرتمند و زهرآگین را تشکیل دهد. این مثلث در هفت بازی آخر در مقدماتی جام‌جهانی صددرصد گل‌های ایران را زده‌اند. طارمی ۳ گل  ویک پاس گل، آزمون ۴ گل و یک پاس گل و جهانبخش هم یک پاس گل را به نام خودشان ثبت کرده‌اند. یعنی همه گل‌های تیم ملی ایران.

حالا یک ضلع این مثلث تا اطلاع ثانوی محروم است و مشخص نیست که او چه زمانی و در چه شرایطی می‌تواند به تیم ملی برگردد و این می‌تواند بزرگترین معضل کی‌روش و همچنین سردار آزمون باشد. این که چه کسی جانشین این ضلع سوم خواهد شد و آیا به زودی به هماهنگی لازم با دو بازیکن دیگر خواهد رسید یا نه و این اتفاقات چه تاثیری در گل‌های این مثلث و گل‌های زده تیم ملی دارد در بازی‌های آینده مشخص خواهد شد.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *