خانه تکنولوژی اخبار ضمیمه‌های ویدیوی در جیمیل را می‌توان بدون باز کردن مشاهده کرد

ضمیمه‌های ویدیوی در جیمیل را می‌توان بدون باز کردن مشاهده کرد

0

گوگل به تازگی شروع به خانه‌تکانی برای سرویس جیمیل کرده است و ویژگی‌های جدیدی را به نسخه دسکتاپ اضافه کرده که می‌توانند کاربردی باشند. از این به بعد کسانی که ویدیوها را در ضمیمه جیمیل خود می‌فرستند یا دریافت می‌کنند می‌توانند بدون دانلود کردن آن‌ها در صفحه ایمیل ویدیو (یا ویدیوها) را تماشا کنند.

کاربران می‌توانند ویدیوهای ضمیمه شده را هم دانلود کنند، اما با کلیک کردن ساده روی ویدیوهای ضمیمه شده می‌توانند آن‌ها را در یوتیوب ببینند. حتی کاربران می‌توانند کیفیت و صدای ویدیوها را تنظیم کنند و حتی این ویدیوها روی کروم کست‌ها هم قابل مشاهده هستند. کمپانی گوگل اعلام کرده که تا 15 روز آینده تمام کاربران جیمیل می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

این ویژگی جدید می‌تواند در مواقعی که کاربران از جیمیل گوشی‌های همراه خودشان استفاده می‌کنند می‌تواند کاربردی باشد مخصوصاً هنگامی که ویدیوهایی با حجم کوچک فرستاده می‌شود، کاربر می‌تواند ابتدا ضمیمه را دیده و بعد از آن اگر خواست آن را دانلود کند. هنوز محدودیت‌هایی برای این قابلیت جدید وجود دارد برای مثال ضمیمه‌ها نمی‌توانند بیش از 50 مگابایت حجم داشته باشند (در هنگام فرستادن باید 25 مگابایت باشند) که انتخاب با کاربر می‌شود فرستادن ویدیویی طولانی با کیفیت پایین یا ویدیویی کوتاه با رزولوشن بالا؟!

digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *