خانه ورزش اخبار ورزش غیر رسمی؛ گواردیولا از تمدید قرارداد سرخیو آگوئرو خبر داد

غیر رسمی؛ گواردیولا از تمدید قرارداد سرخیو آگوئرو خبر داد

0

سرخیو آگوئرو قرارداد خود با باشگاه منچستر سیتی را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد و به این ترتیب تا ژوئن ۲۰۲۰ با این تیم قرارداد دارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این مهاجم ۲۸ ساله آرژانتینی تاکنون دو قهرمانی لیگ برتر با سیتی کسب کرده، که یکی از آنها با گل فراموش نشدنی وی در وقت های تلف شده بازی با QPR در سال ۲۰۱۲ به دست آمد و با ۱۵۴ گل خود را به عنوان سومین گلزن برتر تاریخ باشگاهمطرح کرده است. اگر او استمرار داشته باشد، می تواند در همین فصل رکورد ۱۷۸ گل اریک بروک را به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه پشت سر بگذارد.

طبق مدارک رسمی فیفا، هرنان ریگرا، مدیر برنامه های آگوئرو از ژانویه گذشته مذاکرات با باشگاه را آغاز کرده، در حالیکه گزارش هایی در سپتامبر گذشته مدعی شده بود که قرارداد روی میز است و گواردیولا هم گفته بود:

فکر می کنم او قراردادش را تمدید خواهد کرد، اما هنوز این اتفاق رسمی نشده است.

سرمربی منچستر سیتی، روز جمعه نیز در کنفرانس مطبوعاتی خود در این رابطه گفت:

او قرارداد خود را امضا کرده است. سرخیو تا زمانی که تصمیم بگیرد اینجا باشد، با ما خواهد بود. او بهترین مهاجم ماست. ما در امر گلزنی مشکل داریم، بنابراین به او نیاز خواهیم داشت. من بهترین های ممکن را برای آگوئرو می خواهم. او تصمیم خواهد گرفت، نه من. آنچه من می خواهم، این است که به سرخیو کمک کنم تا بهتر بازی کند. هدف من این است.

بله، آنها [ژسوس و آگوئرو] می توانند کنار هم بازی کنند. قطعاً می توانند کنار هم بازی کنند، اما بله به نحوه بازی آنها نیز بستگی دارد. گابریل بازیکنی است که دوست دارد از پشت سر فرار کند، او به سمت دروازه هجوم می آورد و می تواند نقش مرکزی و کمی مایل به چپ داشته باشد، پست هایی که در تیم ملی برزیل و باشگاه پالمیراس داشت.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *