تهیه کننده اجرایی سریال 13 Reasons Why، «برایان یورکی» (Brian Yorkey)، اطلاعات جدیدی از فصل دوم سریال را با طرفداران در میان گذاشته است. تاثیر فرهنگیِ سریال «13 دلیل برای» (13 Reasons Why) بر طرفدارانش غیر قابل انکار است. سریال 13 Reasons Why بر اساس کتابی به همین نام نوشته شده توسط، «جی اشر» (Jay Asher)، ساخته شده است. این سریال داستان شخصیتی به نام «هانا بیکر» (Hannah Baker) را دنبال می‌کند که تصمیم می‌گیرد خودکشی کند، ولی او صدای خودش را بر روی 13 کاست ضبط کرده و به این وسیله دلایل خودش برای انجام این کار را بیان می‌کند.

البته این سریال منتقدانی نیز دارد، همانند افرادی که در حوزه سلامت روان فعالیت می‌کنند که از بعضی صحنه‌های آن ایراد می‌گیرند. به عنوان مثال تماشای صحنه‌ای که هانا رگ دستش را می‌برد برای بسیاری از افراد کار بسیار سختی بود.

از آن‌جایی که شبکه نتفلیکس فصل دوم سریال 13 Reasons Why را تایید کرده، سوال‌های بسیاری درباره‌ی اتفاقات فصل دوم به وجود آمده است. نظریه‌هایی زیادی در این باره وجود دارد ولی حداقل می‌دانیم فصل دوم نیز درباره همین شخصیت‌ها خواهد بود. یکی از نظریه‌های اولیه این بود که فصل دوم به شخصیت‌های جدیدی می‌پردازد، دقیقا مثل سریال‌های «کارآگاه واقعی» (True Detective) و «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story).

برایان یورکی در این باره بیان کرد:

هانا نسخه خودش از داستان را تعریف کرده است، ولی 12 شخصیت دیگر نیز وجود دارند که هنوز داستان را از زبان آن‌ها نشنیده‌ایم. من فکر نمی‌کنم که هانا دروغ گفته باشد؛ او داستان خودش را بیان کرد، کاری که اجازه‌اش را از او ربوده بودند.

نتنفلیکس تایید کرده است که بازیگر نقش هانا، «کاترین لانگفورد» (Katherine Langford)، در فصل دوم نیز حضور خواهد داشت؛ البته مشخصا او مربوط به بخش فلشبک‌های داستان خواهد بود. مسلما شنیدن همان داستان فصل اول، ولی این بار از دیدگاه دیگری واقعا می‌تواند جذاب و جالب باشد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *