آقای «فیل اسپنسر» (Phil Spencer)، رییس بخش ایکس اکس شرکت مایکروسافت، اعلام کرد که کنسول ایکس باکس وان ایکس به درخواست خود بازیکنان ساخته شده است.

آیا کنسول میان نسلی ایکس باکس وان ایکس به دلیل وجود انتقادهای زیاد پیرامون نسخه استاندارد ایکس باکس وان ساخته شده است؟ همانطور که در جریان هستید، نسخه استاندارد این کنسول میان نسلی از قدرت کم گرفته تا نام بسیار ساده، اندازه بزرگ، رزولوشن ضعیف و غیره بارها مورد سرزنش قرار گرفته و اکنون به نظر می‌رسد که ایکس باکس وان ایکس همه این مشکلات را برطرف کرده و جوابی دندان شکن به همه منتقدان بوده است.

آقای فیل اسپنسر در مصاحبه خود با سایت «جاینت بامب» (Giant Bomb) گفت:

کنسول میان نسلی شرکت مایکروسافت، از بسیار از جهات، یک واکنش به نقدها و بازخوردهای مردم به شمار می‌رود. من در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، ایکس باکس لایو و غیره بسیار فعال هستم و نمی‌خواهم خودم را پنهان کنم. من به حرف مردم گوش می‌دهم و سعی می‌کنم تا درخواست آن‌ها را تا جای ممکن بر روی محصولات خود اجرا کنم. در واقع ایکس باکس وان ایکس به درخواست خود بازیکنان و طرفداران ساخته شده است.

او در ادامه گفت:

اگر به خاطر داشته باشید، زمانی که ایکس باکس اورجینال (کنسول نسل ششم) به بازار عرضه شد، همه منتقدان و بازیکنان از آن به عنوان یک کنسول خانگی بسیار قدرتمند یاد می‌کردند. واژه «قدرت» با نام آن کنسول عجین شده بود و همیشه در کنار آن به کار می‌رفت. حتی در زمان حاضر نیز کسی منکر قدرت بیشتر ایکس باکس اورجینال نسبت به رقیب مستقیم خود (پلی استیشن 2) نمی‌شود. ما قصد داشتیم تا با ساخت ایکس باکس وان ایکس باری دیگر همین ذهنیت (قدرت) را در مردم ایجاد کنیم. زمانی که ساخت و توسعه این کنسول میان نسلی را آغاز کردیم، اطلاع نداشتیم که شرکت رقیب نیز در حال کار بر روی کنسول میان نسلی خود است. اصلا نمی‌دانستیم که آن‌ها (شرکت سونی) کنسول جدیدی (پلی استیشن 4 پرو) را در سال 2016 منتشر خواهند کرد، بنابراین نمی‌توان گفت که ایکس باکس وان ایکس در جواب به آن ساخته شده بلکه مراحل ساخت و تولید آن از سال‌ها قبل آغاز شده بود و این مورد یک رقابت مستقیم به شمار نمی‌رود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *