برای Microsoft این E3 بسیار مهم است؛ Sony در یکی از بهترین و قدرت‌مندترین حالات خود قرار دارد و Nintendo نیز دوباره شروع کرده است. این بدین معناست که در جنگی که در ابتدا تنها با یک رقیب داشته‌اند، حالا باید با دو رقیب دست‌وپنجه نرم کنند. پس مطمئنا آن‌ها باید نقشه‌هایی خوب و معنی‌دار داشته باشند نه؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt به تازگی رئیس بخش Xbox یعنی آقای “فیل اسپنسر” (Phil Spencer) درباره برنامه‌های E3 شرکت Microsoftt و اینکه باید منتظر چه چیزی باشیم، صحبت کرده است؟

“من فکر می‌کنم که لاین‌آپ و بازی‌های ما امسال فوق‌العاده خواهند بود. و به نظرم Scorpio بهترین کنسول برای تجربه این بازی‌ها خواهد بود. ولی وقتی درباره بازی‌های فرست‌پارتی و تردپارتی ـی که درباره آن‌ها شنیده‌ایم فکر می‌کنم، متوجه می‌شوم که سالی باورنکردنی پیشِ‌روی خود داریم… می‌دانم که هرسال این حرف را می‌زنیم ولی من شانس نگاه‌کردن و تجربه‌کردن بعضی از بازی‌های ترد‌پارتی را داشته‌ام و به نظرم آن‌ها بسیار خوب بوده‌اند. بدون‌شک من بازی‌های فرست‌پارتی خودمان را نیز تجربه کرده و فکر میکنم که خلاقیت و تنوع در امسال عالی و فوق‌العاده خواهد بود. چیزی مانند Destiny 2 در راه است؛ من 2 هفته پیش در Bungie بودم و توانستم کمی آن را تجربه کنم و آن من را به یاد بازی اول انداخت. “

“ولی من به بازی‌هایی نظیر Star Wars جدید، Red Dead Redemption، بازی Mordor جدید و بعضی از عناوین دیگر که هنوز معرفی نشده‌اند فکر می‌کنم… و خب به نظرم امسال، برخلاف سال گذشته که تعداد بسیار زیادی بازی شوتر عرضه شد، که البته به نظرم عالی بود، علاوه بر چیزی نظیر Destiny که می‌دانم شوتر است، تعداد بسیار زیادی بازی مختلف در سبک‌های مختلف نیز وجود دارد که به نظرم عالی است؛ یک سال فوق‌العاده و یک E3 فوق‌العاده پیشِ‌رو داریم. “

خب من با بخش زیادی ار حرف‌های وی موافقم و فوق‌العاده است که این بازی‌ها بهترین عملکرد خود را برروی Xbox خواهند داشت. ولی چیزی که مرا نگران می‌کند اینست که به نظر می‌رسد این حرف‌ها می‌خواهد توجه را از سمت بازی‌ها انحصاری و فرست‌پارتی دور کند. امیدوارم که برنامه Microsoft برای E3 تنها نشان‌دادن چندین بازی ترد‌پارتی عالی برروی Scorpio نباشد چرا که در این صورت احتمال دارد دچار دردسر زیادی شوند.

 پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *