شاید فصل هفتم سریال The Walking Dead به اندازه فصل‌های قبلی این سریال موفق نبوده باشد ولی با این حال باز هم جزو محبوب‌ترین برنامه‌های تلوزیونی بود. انتظارات و توقعات از فصل هشتم این سریال بسیار بالا بوده و اکنون نیز مدیر و نویسنده اصلی سریال (یا همان Showrunner) یعنی آقای “اسکات اِم‌گیمپل” (Scott M. Gimple) که این فصل حس و فضای بسیار متفاوتی با فصل هفتم خواهد داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot در مصاحبه‌ای با مجله Entertainmet Weekly “گیمپل” تایید کرد که فصل هشتم سرعت بسیار بیشتری نسبت به فصل هفتم خواهد داشت و قهرمانان سریال برای جنگ علیه “نگان” آماده خواهند شد.

“روایت داستان به یکی از شدیدترین درگیری‌های خود رسیده است. و قرار است در ساختار سریال اثر گذاشته و آن را به جنبش بیاندازد، سریع‌تر و خطرناک‌تر از گذشته کند؛ تمام داستان در یک قسمت اتفاق نمی‌افتد، در طول چند قسمت همراه با بخش کوچکی از هر داستان که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد، تکه‌هایی شکسته از آن را می‌بینیم. “

وی در ادامه گفت که تصمیم عوض کردن فضا و حس‌و حال سریال در فصل هشتم زمانی که فصل 7 در حال تولید بوده، گرفته شده است.

“من به یاد دارم در این مورد در اوایل فصل 7 با “آنجلا کانگ” (Angela Kang) شریک و تهیه‌کننده اجرایی صحبت کردم. چرا که ما از ساختار و روند فصل 7 آگاه بودیم، و می‌دانستیم که می‌خواهیم آن را با فصل 8 ترکیب کنیم. ما می‌دانستیم که فصل هشتم چگونه بوده و مطمئنا آن نیازمند یک ساختار کاملا متفاوت خواهد بود. اوضاع قرار است تغییر کند و احتمالا دیگر در یک اپیزود به سراغ یک کارکتر و کندوکاو شخصیت وی نرویم بلکه نسبتا همان‌طور که جلو می‌رویم از آن‌ها نیز آگاه می‌شویم. “

در هفته گذشته تایید شد که سه بازیگر از شخصیت‌های مکمل سریال در فصل هشتم به شخصیت‌های اصلی تبدیل خواهند شد. شخصیت‌های “جیدیس” (رئیس گروه زباله‌گردها)، “سیمون” (دست راست نیگان و بازگر نقش ترور در GTA V) و “انید” (Enid) در فصل هشتم نقش‌های مهم‌تری خواهند داشت.

نظر شما درباره فصل هفتم سریال The Walking Dead چیست؟ به نظرتان فصل هشتم سریال بهتر خواهد شد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *