قابلیت های ماشین حساب گوشی آیفون

هیچ می دانستید ماشین حساب گوشی آیفون شما مجهز به قابلیتی است که شاید هیچ گاه از وجود آن با خبر نبوده اید!؟بله! راهی برای پاک کردن اعداد به وسیله لمس در ماشین حساب گوشی آیفون هست و تنها زحمتش این است که با سرانگشت کوچک خود بر روی اعداد تایپ شده بکشید . دیگر نیازی است که دوباره از بابت بروز خطا دل نگران باشید چون معادله پیش رو خیلی ساده است .

قابلیت های ماشین حساب گوشی آیفون

چنان چه دوست دارد تا بر خلاف اصول ریاضی گامی به عقب بگذارید ، انگشت خود را بر روی اعداد درج شده در صفحه ماشین حساب از چپ به راست بکشید تا بر اساس منطق ریاضی اعداد یکی یکی پاک شوند .

حالا که دیگر می دانید که چه گونه در ماشین حساب گوشی آیفون خود اعداد را حفظ کنید ، بد نیست که آگاهی خود را درمورد این ویژگی آیفون بیشتر کنید چراکه شاید روزی جانتان را نجات دهد .حذف ا

…اما یاد آن روز به خیر که ماشین حساب نهایت خلاقیت در فن آوری به شمار می آمدند . در آن هنگام با این که مهار کردن زمان طرح نویی بود اما لزوما کار بزرگی قلمداد نمی شد چرا زمانه ، زمانه سخت افزار بود و ساعت هنوز بر مچ دست آدم ها صدرنشینی می کرد . هنوز که هنوز است پس از گذشت نزدیک به ۴۰۰ سال شگفت انگیزترین نوآوری نوع بشر ساعت است و بس .

اما جذبه علمی اکنون دیگر به کنار رفته است و هم ساعت و هم ماشین حساب از پی ظهور بی بدیل تلفن همراه عرصه را خالی کرده اند . تو گویی دست و دل مردم به دنبال چیزی می گشت که تلفن همراه هنوز نیامده در دل همه جا باز کرد و در میان همه انواع موبایل ، گوشی آیفون تنها موبایلی بود که کارکرد ماشین حساب خود را از دست نداد.

هیچ مهم نیست که شما گرایش رو به کدام جهت دارید چون عاقبت هر چه باشد دکمه ای در کار نیست که با زدن آن راه بازگشت را پیش رو بگیرید . راستی… هیچ می دانستید که گوشی آیفون مجهز به ماوس است؟ بعید است بدانید!

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *