طبق بررسی جدیدی که توسط ScientiaMobile انجام گرفته، پرچمدار سال گذشته سامسونگ (گلکسی S7) به محبوب‌ترین گوشی سامسونگ در آوریل 2017 تبدیل گشته و طبق این گزارش مشخص شد که بیشترین وبگردی از طریق موبایل در این مدت توسط گلکسی S7 انجام گرفته است.

محبوب‌ترین گوشی سامسونگ در سال 2017

تقریبا یک ماه قبل بود که Kantar World Panel گزارش داد که محبوب‌ترین گوشی سامسونگ در آمریکا گلکسی S5 بوده، اما به نظر می‌رسد در سطح جهان، گلکسی S7 بزرگترین پایگاه کاربری را به خود اختصاص داده است.

محبوب‌ترین گوشی سامسونگ

در این بررسی مشخص شد که گلکسی S5 در مدت 579 روز توانسته با رسیدن به سهم 5.5 درصد به محبوب‌ترین گوشی سامسونگ در نوامبر 2015 تبدیل شود.

این در حالی است که گلکسی S6 در مدت زمان 428 روز با سهم 3.1 درصدی به ماکسیمم پایگاه داده‌های کاربری خود رسیده بود.

محبوب‌ترین گوشی سامسونگ

گلکسی S7 توانسته این دو گوشی را پُشت‌سر بگذارد و در مدت 400 روز به اوج محبوبیت خود در میان مشتریان دست یابد. در واقع در همین مدت زمان کوتاه، افراد بیشتری از این گوشی نسبت به گلکسی S5 و S6 استفاده می‌کنند.

محبوب‌ترین گوشی سامسونگ

طبق برنامه‌ریزی سامسونگ، قرار بود تا پایان سه ماه اول سال 2017، 55 میلیون گلکسی S7 و گلکسی S7 edge به فروش برسد.

در این گزارش اشاره‌ای به گلکسی S8 نشده و مشخص نیست که این گوشی از زمان عرضه در بازار چه وضعیتی داشته است، بررسی این موضوع خود به یک سال زمان نیاز دارد.

گلکسی S8 نیز مشتریان زیادی خواهد داشت

پرچمدار اخیر سامسونگ نیز این پتانسیل را دارد که پایگاه کاربری بزرگی داشته باشد؛ چرا که احتمالا صاحبان گلکسی S5 و گلکسی S6 بدنبال ارتقاءِ گوشی‌های خود هستند.

به گفته سامسونگ پیش فروش گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس نسبت به پرچمداران قبلی این کمپانی رشد قابل توجهی داشته است، طبق پیش‌بینی‌ها به نظر می‌رسد که سامسونگ علاوه بر کشور کُره، آمار فروش بالایی نیز در آمریکا خواهد داشت.

محبوب‌ترین گوشی سامسونگ

این غول کُره‌ای با وجود بحران‌های اخیر همچنان در حال قدرتمندتر شدن می‌باشد و قصد دارد با فروش بالای جدیدترین پرچمدار خود یعنی گلکسی S8، آن‌را به پُرفروش‌ترین گوشی سامسونگ تبدیل کند.

سامسونگ برای فروش بیشتر گوشی جدید خود، امکانات زیادی به مشتریان خود ارائه خواهد داد تا مشتریان بیشتری را جذب نماید.

با وجود اینکه قرار است از نوت 8 سامسونگ نیز در سال 2017 رونمایی شود، احتمالا این کمپانی کُره‌ای سال پُرباری پیشِ‎‎رو خواهد داشت.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *