اپلیکیشن مدیریت وظایف جدیدی با نام Microsoft To-Do به شما این اجازه را خواهد داد تا از طریق ساخت لیستی از کارهای روزانه خود، برنامه زمان بندی روزانه ای را برای خود ترتیب دهید. برنامه هایی شامل خریدهای روزانه و یا فازهای مختلف یک پروژه کاری. همچنین به واسطه این اپ، می توانید کارهای انجام داده شده را با رنگ های متنوع و دلخواه خود مشخص کنید. با کمک گرفتن از Office 365 و الگوریتمی هوشمند نیز می توان بر روی اسمارت فون یا دسکتاپ سیستم به لیست های ساخته شده دسترسی داشت.

در هر روز لیست خالی My Day list در دسترس شما قرار میگیرد که به شما اجازه می دهد تا کارهای روزانه خود را انتخاب کنید و اگر قادر به تصمیم گیری نباشید، پیشنهادهایی از طرف اپلیکیشن با هدف پیشروی در تمام وظایف و کارهایتان به شما داده می شود. این پیشنهادات براساس الگوریتم هوشمند طراحی شده در این اپلیکیشن است. از طرف دیگر، شما می توانید کارهای نیمه تمام روز گذشته خود را برای انجام در روز جدید زمان بندی کنید. همچنین تمامی وظایف و تسک ها به صورتی اولویت بندی شده لیست می شوند تا دقت لازم برای انجام هرکدام براساس اولویت شان نیز مدنظر قرار بگیرد.

این اپلیکیشن را می توانید به صورت رایگان از این لینک دانلود کرده و در ویدیوی بالا نیز می توانید اطلاعات بیشتری از آن را بدست آورید.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *