در یک روز گرم و آفتابی، Dumhulf مشغول خوردن غذایش بود که ناگهان موشی سر می‌رسد و غذای او را برداشته و به سمت چاهی در همان نزدیکی فرار می‌کند. Dumhulf بخت‌برگشته که غذای خود را در حال دور شدن می‌بیند، امید خود را از دست نداده و تصمیم می‌گیرد به‌دنبال موش عازم این چاه عمیق و ترسناک شود. هرچند مطمئناً  اگر Dumhulf از عمق فاجعه باخبر بود، قید غذایش را می‌زد!

Downgeon Quest- Screenshot1

با شروع بازی، ماجراجویی شما نیز در اعماق این سرداب تاریک آغاز می‌شود. هر مرحله این بازی از یک صفحه مشبک تشکیل شده که در پشت هر خانه از این جدول، آیتمی پنهان شده است. برای رد شدن از هر مرحله شما باید ابتدا درب خروج و نیز کلید باز کردن این در را پیدا کنید. برای این‌کار نیز باید خانه‌های جدول را به نوبت انتخاب کرده تا درنهایت به مسیر خروج برسید. البته باید در انتخاب این خانه‌ها بسیار دقت کنید، با انتخاب هر خانه به میزان یک واحد از عمر مشعل شما کاسته خواهد شد و درنهایت با تمام شدن تعداد حرکات یا همان نور مشعل، شکست خورده و باید بازی را از ابتدا آغاز کنید.

البته در نظر داشته باشید که این بازی هر ده مرحله به شما یک چک‌پوینت می‌دهد و پس از آن دیگر لازم نیست هربار بازی را از ابتدا آغاز کنید.

Downgeon Quest Screenshot

اعماق تاریک سرداب جان می‌دهد برای لانه‌کردن انواع و اقسام موجودات پلید. خوش‌بختانه Dumhulf فکر این‌جای کار را هم کرده و انواع و اقسام سلاح‌ها و تجهیزات را با خود برداشته است. البته از آن‌جایی که عمر این سلاح‌ها محدود بوده و در نبرد با دشمنان به سرعت از بین می‌روند، یکی دیگر از چالش‌های اصلی شما در این بازی جمع کردن منابع مختلف و ترکیب آن‌ها برای ساخت سلاح جدید خواهد بود. علاوه بر ساخت سلاح و تجهیزات جنگی، شما می‌توانید از ترکیب منابع به‌دست آمده در ساخت مشعل و فانوس و انواع و اقسام اکسیرهای جادویی و سلامتی نیز استفاده کنید.

بازی اندروید و آیفون Downgeon Quest پر از جزئیات رنگارنگ است. طراحی دشمنان گوناگون که هرکدام روش نابودی خاص خود را دارند، سلاح‌ها و تجهیزات مختلف، صندوقچه‌های پر از گنج، قهرمانانی که در مراحل بالاتر بازی کم‌کم سر و کله‌شان پیدا می‌شود و… همه و همه باعث شده گیم‌پلی این بازی به این راحتی‌ها برای‌تان تکراری و خسته‌کننده نشود.

خوشبختانه محیط بازی و جزئیات به کار رفته در آن و علی‎‌الخصوص تک تک کاراکترهای بازی، همگی به زیبایی تمام طراحی شده‌اند. تازه می‌توانید به این طراحی زیبا، صداگذاری و موسیقی بامزه این بازی را نیز اضافه کنید تا درنهایت عنوانی داشته باشید که حالا حالا از تجربه آن خسته نخواهید شد.

دانلود بازي موبايل Downgeon Quest
  • معرفی بازی موبایل Galaxy Of Pen & Paper

    معرفی بازی موبایل Galaxy Of Pen & Paper

    این بازی اندروید و آیفون که از قضا همین چند روز پیش برای موبایل منتشر شده، Galaxy Of Pen &…
  • معرفی بازی موبایل Six.io

    معرفی بازی موبایل Six.io

    بازی‌هایی که با io تمام می‌شوند دیگر آنقدر زیاد هستند که مواجهه با آنها اجتناب ناپذیر است.…
  • معرفی بازی موبایل Castle Crush

    معرفی بازی موبایل Castle Crush

    اگر از طرفداران بازی‌های استراتژیک آنلاین موبایلی هستید، به طور حتم حداقل برای یک‌ بار هم …
  • معرفی بازی موبایل Zombie Raid Survival

    معرفی بازی موبایل Zombie Raid: Survival

    زامبی‌ها امروزه نه تنها در دنیای فیلم و سریال بلکه در صنعت بازی‌های رایانه‌ای نیز صاحب ژان…
  • معرفی بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars

    معرفی بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars

    بازی شطرنج یکی از بهترین سرگرمی‌هایی است که در دنیای انسان‌ها وجود دارد و جدای از این مورد…
  • بدو دهقان بدو

    معرفی بازی موبایل ایرانی بدو دهقان بدو

    سال گذشته ششمین جشنواره ملی بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار شد و زومجی نیز گزارشی را از بر…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *