مدت زمانی است که شرکت والت دیزنی دست به ساخت بازی‌های موبایل از روی انیمیشن‌های محبوب خود زده است. شرکت دیزنی بازی‌هایی در سبک‌های مختلف از دنیای انیمیشن‌های محبوبی چون Frozen و Big Hero Sixx و Zootopia ساخته است که تاحدودی بازی‌های خوب و خوش‌ساختی بوده‌اند. حال، این شرکت دوست‌داشتنی بازی موبایل جدیدی با نام Frozen Free Fall: Icy Shot از دنیای انیمیشن Frozen منتشر کرده است که قصد داریم این بازی موبایل پازلی را معرفی کنیم. با زومجی همراه باشید.

Frozen Free Fall: Icy Shot

بازی موبایل Frozen Free Fall: Icy Shot یک بازی پازلی است که شبیه بازی معروف Peggle و Candy Crush طراحی شده است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله مختلف با چالش‌های گوناگون است که بازیکن مدتها می‌تواند این بازی موبایل را تجربه کند. در این بازی موبایل، بازیکن باید با شلیک گلوله‌های برفی، تعدادی از گلوله‌ها و تکه یخ‌های موجود در صفحه را جمع‌آوری و امتیاز کسب کند. مراحل این بازی موبایل دارای چهار حالت مختلف است و در هر حالت یک هدف خاص در نظر گرفته شده است که بازیکن باید به آن هدف شلیک کند. در حالت اول، بازیکن باید با گلوله‌های برفی خود که تعداد محدودی دارند به گلوله‌های برفی قرمز شلیک کرده و آنها را از بین ببرد و پس از آن، مرحله به پایان می‌رسد. در حالت دوم بازی موبایل Frozen Free Fall: Icy Shot، بازیکن باید تعدادی الماس بزرگ را از روی برف و یخ‌های تعبیه شده در مراحل، به سمت هدف که در پایین صفحه قرار دارد شلیک و امتیاز کسب کند. در حالت سوم، بازیکن با شلیک گلوله‌های برفی باید تعدادی مشعل روشن را خاموش کند و مرحله را به پایان برساند و در آخرین حالت، حالت‌های اول تا سوم به صورت ترکیبی در مرحله قرار گرفته است؛ به عنوان مثال بازیکن باید در یک مرحله هرکدام از مشعل‌ها و گلوله‌های برفی قرمز را از بین ببرد و مرحله را به اتمام برساند. پس از پایان هر مرحله، بسته به امتیازی که بازیکن کسب می‌کند، ستاره دریافت می‌کند و در جدول برترین امتیاز‌آوران قرار می‌گیرد. اگر تمام گلوله‌های برفی بازیکن به اتمام برسد، ویژگی جدیدی در بازی با نام Undo قرار داده شده است که با استفاده از این ویژگی، یک فرصت دیگر برای شلیک گلوله برفی به بازیکن داده می‌شود. همچنین، هر بازیکن برای انجام مراحل، ۵ جان دارد که اگر او نتواند مرحله را به اتمام برساند، یک جان از او کسر می‌شود و پس از طی شدن مدت زمانی، جان بازیکن دوباره پر خواهد شد. بازی Frozen Free Fall: Icy Shot دارای چند مرحله ویژه با حضور شخصیت Olaf است که پس از طی کردن آن‌ها، بازیکن پاداش‌های ویژه‌ای دریافت خواهد کرد. بازیکنان با دوستان خود می‌توانند وارد چالش جدیدی در مراحل این بازی موبایل شوند و با کسب بیشترین امتیاز آیتم‌های مختلفی را دریافت کنند.

Frozen Free Fall: Icy Shot

برای گذراندن راحت‌تر مراحل بازی موبایل Frozen Free Fall: Icy Shot، سه نیرو یا Power-up در مراحل قرار داده شده است که بازیکن با استفاده از هرکدام می‌تواند راحت‌تر مراحل را سپری کند. این سه نیرو Super Aim و Flaming Snowball و The Booster ‌Blast نام دارند. همچنین، در اول هر مرحله نیز تعدادی Booster مانند Flaming Snowball Booster و Multiplier Booster و Double Snowball Booster وجود دارند که برای طی کردن سریع‌تر مراحل می‌توان از ‌این بوسترها استفاده کرد. تعداد Power-up و Boosterها محدود است و بازیکن برای شارژ هرکدام می‌تواند با سکه‌هایی که پس از پایان هر مرحله دریافت می‌کند نیرو و بوستر خریداری کند. همچنین، بازی موبایل Frozen Free Fall: Icy Shot دارای خرید درون برنامه‌ای نیز هست و بازیکنان می‌توانند با پول واقعی آیتم‌های مختلفی مانند Booster و جان اضافه خریداری کنند.

Frozen Free Fall: Icy Shot

گرافیک بازی موبایل Frozen Free Fall: Icy Shot مانند انیمیشن Frozen طراحی شده است و در هر مرحله شخصیت‌های السا و آنا و در بعضی اوقات آدم برفی اولاف حضور دارند و به نوعی آنها بازیکن را تشویق به ادامه بازی می‌کنند. در این بازی موبایل، از موسیقی متن انیمیشن Forzen استفاده شده است و تمامی شخصیت‌ها با صداپیشگان اصلی این انیمیشن محبوب، در مراحل بازی حضور دارند. صداگذاری بازی به خصوص شلیک گلوله‌های برفی و ترکیدن یخ‌ها و الماس‌های مراحل بسیار خوب است و بعضی اوقات موسیقی و صدای بازی باعث خواهد شد بازیکن هیجان زیادی برای از بین بردن یخ‌ها و شلیک دقیق گلوله‌های برفی داشته باشد. شرکت دیزنی پشتیبانی خوبی از بازی موبایل Frozen Free Fall: Icy Shot کرده است و با عرضه بروزرسانی‌های متعدد، آیتم‌ها و مراحل جدیدی را به این بازی موبایل اضافه می‌کند. همچنین، بازیکنان می‌توانند هرروز شانس خود را برای دریافت آیتم‌های مختلف و جذاب امتحان کنند. بازیکنان می‌توانند تمام فعالیت‌های خود در بازی Frozen Free Fall: Icy Shot را در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و توئیتر با دوستان خود به اشتراک بگذارند و با دعوت کردن آنها به این بازی، جوایزی را دریافت خواهند کرد. این بازی موبایل از سیستم فضای ابری نیز پشتیبانی می‌کند و بازیکنان می‌توانند در چند دستگاه یا گجت این بازی موبایل را تجربه کنند.

Frozen Free Fall: Icy Shot

بازی موبایل Frozen Free Fall: Icy Shot برای علاقه‌مندان به انیمیشن Frozen و بازی‌های پازلی، اثر جذاب و هیجان‌انگیزی خواهد بود. شرکت دیزنی همیشه سعی کرده است که بازی‌های خود را با بهترین کیفیت در دسترس بازیکنان قرار بدهد و تا حدودی توانسته به این مهم دست یابد. بازی موبایل Frozen Free Fall: Icy Shot دارای فضایی شاد و فانتزی است که می‌تواند لحظات خوبی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. این بازی موبایل برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS ساخته شده است و در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و آیتونز در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی Frozen Free Fall: Icy Shot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *