خانه ورزش اخبار ورزش مقایسه حسینی با بیرانوند

مقایسه حسینی با بیرانوند

0

مقایسه حسینی با بیرانوند

بیرانوند که معمولا عادت ندارد در طول ۹۰ دقیقه شیرجه و سیو زیادی داشته باشد در بازی مقابل سپیدرود ترک عادت کرد و با چند واکنش فوق‌العاده بعد از مدتها رابطه بد با هواداران پرسپولیس دل آنها را بدست آورد. حسین حسینی هم در بازی مقابل سپاهان سنگ تمام گذاشت و از سه امتیاز ارزشمند استقلال که بعد از مدتها بدست آمده بود دفاع کرد و کلین‌شیت‌هایش را به ۵ کلین‌شیت متوالی رساند.

استقلال در این فصل آنقدر رکوردهای بد به نام خودش ثبت کرده که شاید باورش سخت باشد که دومین خط دفاع لیگ بعد از پرسپولیس مربوط به این تیم است. همچنین دروازه‌بانی که با بیرانوند بر سر بهترین بودن تلاش می‌کند و فاصله بسیار کمی هم با او دارد حسین حسینی جوان است.

آمار بیرانوند از ابتدای فصل:  ۱۳ بازی    ۹ کلین‌شیت    ۵گل‌خورده  درصد کلین‌شیت:۶۹ درصد   میانگین گل‌خورده:۰،۳۸

آمار حسینی از ابتدای فصل: ۱۰ بازی    ۶ کلین‌شیت    ۵گل خورده  درصد کلین‌شیت:۶۰درصد  میانگین گل‌خورده:۰،۵

البته وضعیت دفاعی استقلال از زمان حضور شفر تغییر زیادی کرد و بیشترین درخشش حسینی بعد از تغییرکادرفنی در این تیم است. اگر بخواهیم این بازه را مدنظر قرار دهیم عملکرد دو دروازه‌بان به شرح زیر است:

آمار حسینی از زمان حضور شفر: ۷ بازی، ۶ کلین‌شیت و یک گل خورده از روی نقطه پنالتی

آمار بیرانوند از زمان حضور شفر: ۶ بازی و ۶ کلین‌شیت

آمار نشان می‌دهد که حسینی تا رسیدن به آمار بهترین دروازه‌بان دو فصل اخیر لیگ فاصله زیادی دارد اما این فاصله، در هفته‌های اخیر کمتر شده است. با ادامه این روند در نیم‌فصل دوم، گلر جوان استقلال حتی می‌تواند به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ هم نیم‌نگاهی داشته باشد.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *