خانه ورزش اخبار ورزش مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸؛ پیروزی آلمان و انگلیس در شب شکست سنگین لهستان

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸؛ پیروزی آلمان و انگلیس در شب شکست سنگین لهستان

0

بازی های دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جمعه شب در قاره اروپا پیگیری شد. در گروه سوم تیم آلمان در آخرین لحظات با نتیجه ۱-۲ مقابل چمهوری چک پیروز شد تا با ۲۱ امتیاز به صدرنشینی مقتدرانه خود ادامه دهد. تیمو ورنر و هوملس در دقایق ۴ و ۸۸ برای آلمان در این بازی گلزنی کردند. تیم نروژ هم با دو گل مقابل آذربایجان پیروز شد تا ۷ امتیازی شود و ایرلندشمالی با سه گل در خانه سن مارینو به پیروز رسید تا با ۱۶ امتیاز در رده دوم قرار بگیرد و به صعود نزدیک تر شود.

در گروه پنجم تیم لهستان با ۴ گل در خانه دانمارک شکست سختی خورد و رومانی با یک گل از سد ارمنستان گذشت. تیم مونته نگرو هم با ۳ گل مقابل قزاقستان پیروز شد. لهستان همچنان با ۱۶ امتیاز صدرنشین است و مونته نگرو و دانمارک هم به ترتیب با ۱۳ امتیاز در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

در گروه ششم تیم انگلیس با ۴ گل در خانه مالت پیروز شد تا با ۱۷ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد. هری کین (دقایق ۵۳ و ۹۲)، برتراند (دقیقه ۸۵) و ولبک (دقیقه ۹۱) برای تیم ساوت گیت در این بازی گلزنی کردند. در دیگر بازی ها تیم اسکاتلند با ۳ گل در خانه لیتوانی به پیروزی رسید و اسلواکی با یک گل از سد اسلوونی گذشت. تیم اسلواکی با ۱۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفته و اسکاتلند و اسلوونی ۱۱ امتیازی هستند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *