خانه بازی اخبار ماکروسافت بروزرسانی جدیدی رو برای کنسول ایکس باکس وان در دسترس قرار داد

ماکروسافت بروزرسانی جدیدی رو برای کنسول ایکس باکس وان در دسترس قرار داد

0

همانطور که از عنوان خبر کاملا پیداست، به تازگی مایکروسافت به روز رسانی جدیدی را برای کنسول ایکس باکس وان منتشر کرده است که هم‌اکنون برای دریافت و اعمال به روزرسانی در دسترس است.

طبق گفته‌ها و گزارشات منتشر شده، به روزرسانی جدیدی که مایکروسافت امروز آن را منتشر کرده حاصل جمع‌آوری بازخورد‌های مختلفی بوده است که بازیکنان و دارندگان کنسول ایکس باکس وان آن‌ها را به مایکروسافت فرستاده‌ و خواهان تغییر در موارد مختلف آن شده‌اند.

البته که این به روزرسانی شامل بهبود‌ها و موارد زیادی می‌شود اما مهم‌ترین ویژگی‌هایی را که برای دارندگان این کنسول نسل هشتمی به ارمغان آورده، اضافه شدن موارد زیر به داشبورد کنسول است:

  • از این پس بازیکنان می‌توانند عکس‌ها و تصاویر دلخواه خود را به عنوان GamerPics انتخاب کنند. علاوه‌بر کنسول، بازیکنان می‌توانند این تصاویر را از طریق ویندوز 10 و یا تلفن‌های همراه هوشمند خود بر روی حساب کاربری متصل به کنسول ایکس باکس وان آپلود کنند.
  • افزوده شدن قابلیت استریم کردن بازی‌ها به همراه دوستانتان، از طریق نرم افزار Mixer آن هم تنها با فشردن تصویر دوستانتان در شبکه ایکس باکس لایو.
  • امکان اختصاص دادن هر گیم‌ پد برای هر اکانت اکس باکس لایو. به گفته سازندگان ممکن است که هر کدام از افراد یک خانواده بر روی کنسول، اکانت مخصوص به خود را داشته باشند. به همین منظور از این پس می‌توانند که هر یک از اکانت‌های موجود را برای یک دسته تعریف کنند تا به هنگام استفاده از آن گیم پد، کنسول به طور خودکار به اکانت آن فرد متصل شود.

همانطور که در ابتدای کار هم گفته شد، این موارد تنها بخشی از بهبود‌های صورت گرفته در این به روزرسانی هستند. پس اگر یکی از دارندگان کنسول ایکس باکس وان هستید تعلل را کنار گذاشته و اقدام به دریافت این به روزرسانی کنید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *