درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Metal Gear Rising: Revengeance در خدمت شما هستیم.

بازی Metal Gear Rising: Revengeance ابتدا در سال 2009 با نام Metal Gear Solid: Rising معرفی شد و در حال ساخته شدن با موتور گرافیکی قدرتمند Fox Engine توسط استودیوی Kojima Productions بود. ولی متاسفانه به دلیل عدم آشنایی سازندگان با سبک شمشیرزنی و ناتوانی آن ها در ساخت بازی، هیدئو کوجیما پروسه ساخت بازی را تا زمانی که راه حلی برای آن پیدا شود، متوقف کرد. بعد ها و در سال 2011، پروژه ساخت بازی با نام جدیدش و این بار توسط Platinum Games دوباره از سر گرفته شده و در نهایت بازی در نوزدهم فوریه سال 2013 برای PS3 و Xbox 360 و سپس در نهم ژانویه 2014 برای PC نیز عرضه شد. موسیقی متن این عنوان توسط آقای Jamie Christopherson ساخته شد و توانست محبوبیت بسیار زیادی بین بازیکنان و منتقدان بدست بیاورد.

نگاهی به سرگذشت آقای Jamie Christopherson: ایشان در سال 1975 در شهر لس آنجلس، واقع در ایالت کالیفرنیا به دنیا آمدند. او در سال 1997 موفق شد تا مدرک کارشناسی هنر خود را از کالج Vassarr دریافت کند و بعد از آن به عنوان دستیار، با آهنگسازان مختلف به کار کردن پرداخت . در این بازه او همچنین به ادامه تحصیل ادامه داد و مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته موسیقی را از دانشکده شهر میامی “Miami” در سال 2000 دریافت کرد. ایشان تاکنون بر روی بازی هایی مانند Onimusha Dawn of Dreams و John Woo’s Stranglehold و The Lord Of The Rings: The Battle For Middle-Earth کار کرده اند.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 32 موسیقی ساندترک رسمی بازی با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه، به اضافه 29 موسیقی ساندترک Vocal با کیفیت 224 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم کلی: 2855 مگابایت)

Metal Gear Rising: Revengeance

آهنگساز: Jamie Christopherson

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل : P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Rules of Nature – Metal Gear Ray Theme

The Only Thing I Know For Real – Jetstream Sam Theme

It Has To Be This Way – Armstrong Theme

Title

Armstrong 1

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *