در رویداد مربوط به معرفی گوشی گلکسی اس ۸ در سنگاپور، از یک میز تعاملی که در نوع خود بسیار جذاب و جالب توجه است، استفاده شده است. این میز به کاربران این اجازه را میدهد تا ویژگی های پرچمدار جدید سامسونگ را به روشی جذاب و شگفت انگیز مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند.

با قرار دادن گوشی بر روی این میز که در اصل یک نمایشگر خیلی بزرگ محسوب می شود، جایگاه قرار گیری دستگاه بر روی میز توسط ۱۲ دوربینی که در قسمت زیرین میز قرار داده شده اند – البته به صورتی مخفی و ناپیدا – تشخیص داده می شود. سپس با کمک یک نشانگر استوانه ای شکل شیشه ای و به راحتی با چرخاندن آن، می توان از بین ویژگی های این گوشی جدید دست به انتخاب زده و به بررسی آن ویژگی پرداخت.

با کمک این میز می توان به بررسی اسکنر جدید عنبه چشم این گوشی پرداخته و از ویژگی های ارتباطی سامسونگ برای اسمارت هوم ها اطلاع پیدا کرد، ضمن اینکه به خوبی می توان به مشاهده نمایشگر بی نهایت و تقریبا بدون حاشیه اس ۸ پرداخت. از آنجایی که گوشی و میز از طریق وای فای به یکدیگر متصل شده اند، دستگاه اس ۸ می تواند مشابه یک نمایشگر دوم مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته سامسونگ، این میز تعاملی از تولیدات خود این شرکت بوده و به نظر می رسد که بهترین دمو ای است می توان برای پرچمدار محبوب، زیبا و رده-بالای این برند متصور بود.

این میزها قرار است تا در ۱۰ کشور مختلف شامل سنگاپور، استرالیا، روسیه، هنگ کنگ، دوبی، مکزیک و چین برای معرفی گلکسی اس ۸ فرستاده شود.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *