پیش از این اخباری مبنی بر تلاش های بی وقفه خالق سیستم عامل اندروید، اندی رابین ، برای تولید اسمارت فونی رده – بالا منتشر شده بود، دستگاهی که انتظار می رود همچون گوشی های آیفون اپل و پیکسل گوگل جزو بهترین مدل اسمارت فون های بازار به حساب بیاید. همچنین اخیرا تصاویری از این دستگاه و نتایج بنچمارک تست Geekbench منتشر شده بود. امروز مشخصات مربوط به گوشی در وبسایت GFXBench قرار داده شده است.

انتظار می رود که گوشی اندی رابین با نام Essential FIH-PM1 (نام کمپانی سازنده این دستگاه  Essential Products است) مجهز به نمایشگری ۵٫۵ اینچی باشد که طبق اطلاعات وبسایت  GFXBench دارای رزولوشن ۱۳۱۲ x 2560 خواهد بود و بدین ترتیب نسبت ابعاد دستگاه ۸۰:۴۱ خواهد بود – برای مقایسه می توانید نسبت ابعاد گوشی LG G6 که برابر با ۸۲:۴۱ یا ۱۸:۹ است را مدنظر قرار دهید. تراشه SoC اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه پردازنده مرکزی هشت هسته ای با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی  Adreno 540 در Essential بکار برده خواهد شد. ضمن اینکه حافظه رم آن ۴ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت خواهد بود که انتظار می رود در نهایت حافظه ذخیره سازی بیشتری برای این دستگاه در نظر گرفته شود.

دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی در بدنه پشتی آن طراحی شده و دوربین سلفی آن نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. طبق آنچه در Geekbench امده است، دوربین اصلی Essential فاقد اتو فوکوس است اما از NFC پشتیبانی می کند. گوشی اندرویدی اندی رابین مبتنی بر اندروید ۷٫۰ خواهد بود و طبق گزارشات منتشر شده احتمالا شامل برخی قابلیت های ماژولار خواهد بود که از پورت اختصاصی طراحی شده بر روی این دستگاه قابل دسترسی هستند، همچنین ممکن است که این دستگاه دارای یک ویژگی مشابه تاچ سه بعدی اپل باشد.

دستگاه شرح داده شده توسط فاکسکان به تولید انبوه خواهد شد (بنابراین عبارت FIH در نام این گوشی می تواند علامت اختصاری Foxconn International Holdings باشد) و احتمالا در اواسط سال جاری وارد بازار شود.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *