نرم افزار OneDrive با ظاهری متفاوت در نسخه جدید اندروید

مایکروسافت به تازگی نسخه جدیدی از وان درایو را در گوگل پلی استور برای کاربران اندروید منتشر کرده است. این برای اولین بار نیست که نرم افزار یک بروزرسانی بزرگ دریافت می کند، اما این مورد یکی از چند بروزرسانی های محدودی می باشد که تنها به بخش های طراحی کاربری نرم افزار پرداخته است.

اگر از برنامه OneDrive مایکروسافت به طور منظم استفاده کرده باشید، تغییرات بسیار زیادی را در طراحی نسخه جدید آن خواهید دید. OneDrive 5.1 دارای یک نگاه و احساس جدیدی است که قرار است چارچوب قابلیت های بیشتری را در برنامه تامین نماید.

برای شروع، مایکروسافت منوی همبرگر را حذف کرده است و تمامی تنظیمات و امکانات را در تب های پایین نرم افزار قرار داده است. شما هم اکنون می توانید با استفاده از تب جهت دار جدید، دسترسی کامل و سریعی را به محتوی به اشتراک گذاشته شده، محتوای اخیر و همچنین محتوای سایت ها داشته باشید.

همچنین، دیدگاه شخصی من این است که کاربران در این نسخه می توانند اطلاعیه ها، محتوای آفلاین و اطلاعات حساب را براحتی چک نمایند. بسیاری از ترفندهای دیگر نیز که Onedrive را بسیار دوستانه تر می کند، وجود دارند. با این توضیحات، ضروری به نظر می رسد که نسخه جدید را دریافت کرده و تجربه امکانات جدید برنامه را به زودی شروع نمایید.

 

برای دانلود آخرین نسخه برنامه OneDrive از گوگل پلی می توانید از این لینک استفاده نمایید.

تانی کال

آی تک

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *