خانه تکنولوژی اخبار نسخه اندرویدی کورتانا با یک قابلیت شخصی‌سازی جدید به‌روزرسانی شد

نسخه اندرویدی کورتانا با یک قابلیت شخصی‌سازی جدید به‌روزرسانی شد

0

مایکروسافت همچنان در حال افزودن قابلیت‌های جدید و بهبود ویژگی‌های دستیار شخصی دیجیتالی خود یعنیکورتانا است، مخصوصا بعد از ارایه آن برای سیستم‌عامل‌های دیگر بر تلاش این شرکت افزوده شده است. نسخه اندرویدی کورتانا مدتی است که در دسترس است و به‌علت شخصی‌سازی بیشتر این سیستم‌عامل نسبت به رقبا، مایکروسافت ویژگی‌های زیادی را به آن اضافه می‌کند.

جدیدترین به‌روزرسانی برای نسخه اندرویدی کورتانا یک گزینه سفارشی‌سازی بیشتر را به این برنامه اضافه می‌کند، که البته در اصل انتخاب‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. منظور ما از جمله قبل این است که افرادی که در حال‌حاضر از کورتانا استفاده می‌کنند با این به‌روزرسانی می‌توانند رنگ دستیار دیجیتالی خود را تغییر دهند.

نسخه اندرویدی کورتانا

متاسفانه تنها ۴ رنگ بنفش، آبی، سبز و مشکی در دسترس کاربران قرار دارد، البته اضافه شدن هر ویژگی جدید را باید نکته مثبتی تلقی و از آن شکایت نکرد. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که به‌روزرسانی یاد شده تنها برای اندروید در دسترس است و کاربران iOS به‌روزرسانی جدیدی را دریافت نکرده‌اند، درنتیجه ممکن است این ویژگی انحصارا برای اندروید درنظر گرفته شده باشد.

اگر هنوز از کورتانا برای گوشی هوشمند اندرویدی خود استفاده نکرده‌اید، باید بگوییم که این هوش مصنوعی در همه کشورها در دسترس نیست و تنها با چند دستگاه سازگار بوده، درنتیجه قبل از نصب سازگاری کورتانا با دستگاه خود را توسط فروشگاه گوگل بررسی کنید.

منبع آی تی رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *