به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gametransfers، کارگردان نسخه جدید God of War، آقای “کوری بارلوگ” (Cory Barlog) با توجه به توئیت‌هایی که با طرفداران بازی رد و بدل کرده است، انتظار بالایش را نسبت به داستان و روایت بازی نشان داده و خاطرنشان شد که هدف این نسخه روایت داستانی بسیار جالب است.

با مشاهده توئیت‌های آخر می‌توان از اهمیتی که “بارلوگ” به عنوان نویسنده به روایت بازی‌ها می‌دهد باخبر شد و قابل ذکر است که God of War از این قاعده مستثنا نیست. هدف تیم نویسنده ارائه غنی‌ترین داستان سری است که باعث تحریک بازیکنان می‌شود.

“بارلوگ” در این رابطه گفت: “من عاشق بازی‌هایی هستم که بهترین داستان و شخصیت‌ها رو ارائه میدن و هدف اصلی من سخت کار کردن روی بخش روایی بازی‌هاست.  هدف ما ارائه داستان و روایتی بهتر از نسخه‌های قلبیست اما بهتره که شما قاضی باشید و این رو بدونید که تیم ما بسیار خارق‌العاده است و اعتماد به نفس منم بالاست.”

آیا ماجرای جدید کریتوس توانایی برآورده کردن این انتظارات را دارد؟ تنها پاسخ، منتظر ماندن تا موقع انتشار بازی است که براساس شوایع تا سال 2018 باید صبر کرد. خوشحال می‌شویم که دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *