خانه تکنولوژی اخبار نسل سوم اپل واچ پاییز امسال با طراحی تکراری و باتری بهبود یافته عرضه می‌شود

نسل سوم اپل واچ پاییز امسال با طراحی تکراری و باتری بهبود یافته عرضه می‌شود

0

در اواخر سال ۲۰۱۶، اپل از نسل دوم اپل واچ رونمایی کرد. تغییرات ظاهری خاصی در آن مشاهده نمی‌شد و اکثر به‌روزرسانی‌ها در قسمت سخت‌افزار دیوایس اعمال شده بود. آیا این بدان معناست که نسل سوم اپل واچ، با تغییرات در طراحی همراه خواهد بود؟ با توجه به اخباری که به تازگی منتشر شده است، باید بگوییم خیر!

بر اساس گزارشی که از موسسه Economic Daily News با نام DigiTimes به گوش می‌رسد، به نظر می‌آید که نسل سوم اپل واچ که در پاییز امسال رونمایی خواهد شد، تغییرات خاصی را در قسمت طراحی به خود نمی‌بیند. بیشتر تمرکز طراحان بر روی بهبود عملکرد باتری و پردازشی دیوایس خواهد بود که مطمئنا این خبر، بسیاری از دارندگان اپل واچ را خوشحال خواهد کرد.

البته ثابت ماندن طراحی دستگاه، آنچنان خوشایند نیست؛ اما می‌توان این موضوع را در نظر گرفت که اپل واچ، یک ساعت است و نیازی به تغییرات مداوم در طراحی نیست و از آنجایی که سبک طراحی این دیوایس، به مانند ساعت‌های گذشته بوده و اندکی تغییرات جزئی در آن اعمال شده است، تغییر طراحی دیوایس می‌تواند تا حدودی کاربران را مجاب کند تا اپل واچ‌های قدیمی خود راکنار گذاشته و مدل جدید را خریداری کنند.

آی تی رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *