سیاری از وسایلی که روزمره با آن‌ها سر و کار داریم، علاوه بر کارکرد اصلی خود برای بعضی مقاصد جانبی نیز می‌توانند مفید باشند. اطلاع از تمامی خصوصیات یک محصول می‌تواند در استفاده درست و کامل از آن بسیار تأثیر گذار باشد. خمیر دندانی که کاربرد اصلی آن در شستشوی دندان‌ها است اما برخی ویژگی‌های جالب دیگر نیز دارد. در ادامه مطلب، 6 ترفند و نکته جالب در مورد خمیر دندان را خدمت شما ارائه خواهیم کرد و امیدواریم از آن‌ها نهایت استفاده را ببرید.

6 نکته و ترفند جالب در مورد خمیر دندان

نکته: پیشنهاد می‌کنیم برای اجرای ترفندهای زیر از خمیر دندان‌های معمولی سفید رنگ استفاده کرده و به سراغ خمیر دندان‌های ژله‌ای و … نروید.

1- اگر شیشه چراغ اتومبیل شما هم کثیف شده و به سادگی پاک نمی‌شود، می‌توانید از خمیر دندان کمک بگیرید. کافیست تا مقداری خمیر دندان بر روی شیشه قرار داده و به کمک یک مسواک بلااستفاده آن را به همه جای شیشه بمالید. پس از اینکه تمام قسمت‌ها را به خمیر دندان آغشته کردید، به کمک یک پارچه نرم و مرطوب شیشه را پاک کنید. در صورت نیاز از آب برای شستن شیشه و خمیر دندان‌های روی آن استفاده نمایید.

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 1)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 2)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 3)

 

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 4)ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 5)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 6)

2- احتمالاً شما هم بعد از مدتی استفاده از خمیر دندان، هر بار برای خارج کردن خمیر دندان مجبورید تا از ابتدای تیوب شروع به فشار دادن نمایید تا همه محتویات آن به سمت درب ظرف هدایت شوند. اگر اینطور است بهتر است به کمک یک بطری و یا هر وسیله دیگری، یکبار با دقت تمام محتویات تیوب خمیر دندان را از ابتدای آن خالی کرده و بعد با پیچیدن قسمت‌های خالی شده و ثابت کردن آن به کمک یک گیره، در دفعات بعد به راحتی اقدام به استفاده از خمیر دندان نمایید.

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 7)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 8)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 9)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 10)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 11)3- کثیف شدن کفش‌های اسپورت سفید رنگ، یکی از معزلات اینگونه کفش‌ها به شمار می‌رود و بسیاری برای اجتناب از آن مجبورند تا از کفش‌هایی با رنگ تیره استفاده کنند. اگر شما هم صاحب یک کفش سفید اسپورت هستید، به کمک خمیر دندان می‌توانید از شر لکه‌های روی آن خلاص شوید. برای این منظور مقداری خمیر دندان بر روی قسمت‌های مناسب کفش قرار داده و به کمک یک مسواک بلااستفاده همه قسمت‌ها را به دقت تمیز نمایید. در انتها برای پاک کردن خمیر دندان از یک پارچه نرم و مرطوب استفاده کنید.

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 12)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 13)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 14)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 15)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 16)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 17)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 18)4- قسمت پشتی بدنه برخی گوشی‌ها از جنس شیشه ساخته شده و بسیار زیبا جلوه می‌کند. اما این زیبایی همیشه پابرجا نیست و به مرور زمان، خط و خش‌هایی که روی آن ایجاد می‌شود، ظاهر نامطلوبی به گوشی می‌دهد. اما نگران نباشید زیرا خمیر دندان برای برطرف کردن این خش‌های ریز نیز بسیار مناسب است. مقداری خمیر دندان روی بدنه گوشی قرار داده و با یک مسواک نرم، تمام قسمت‌ها را به خمیر دندان آغشته نمایید. البته مواظب باشید که لنز دوربین و سایر قسمت‌های حساس با خمیر دندان تماس نداشته باشند. در انتها به کم یک پارچه نرم و مرطوب گوشی را پاک کنید.

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 19)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 20)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 21)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 22)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 23)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 24)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 25)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 26)5- اگر بر روی دیوار اتاق شما هم سوراخ‌هایی به چشم می‌خورد که به واسطه کوبیدن میخ و یا پرتاب دارت، ایجاد شده است، با استفاده از مقداری خمیر دندان می‌توانید از شر آن‌ها خلاص شوید. کافیست تا به کمک انگشت خود مقداری خمیر دندان بر روی سوراخ‌ها مالیده و آن‌ها را کاملاً پر نمایید.

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 27)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 28)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 29)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 30)6- خش‌های موجود بر روی سی دی‌ها و دی وی دی‌ها علاوه بر ظاهر ناخوشایندی که دارند، ممکن است در عملکرد آن‌ها نیز تأثیرگذار باشند. یکی از راه‌ها برای برطرف کردن خش‌های ریز موجود بر روی این ابزارها، استفاده از خمیر دندان می‌باشد. به کمک انگشت خود مقداری خمیر دندان را بر روی تمام قسمت‌های سطح دیسک مالیده و سپس به کمک یک پارچه نرم آن را کاملاً پاک کنید.

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 31)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 32)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 33)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 34)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 35)

ترفندهای جالب خمیر دندان (تصویر 36)خلاقیت امروز هم به پایان رسید و امیدواریم نهایت استفاده را از آن برده باشید. اگر نظر یا پیشنهادی در مورد این بخش دارید، حتماً آن را با ما در دیجی رو در میان بگذارید. ما همواره منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *