از ابتدای حضور بشر در سیاره زمین نشانه‌هایی از موجوداتی برتر و فرازمینی وجود داشته و دارد و این موضوع باعث شده تا در طول تاریخ دانشمندان و محققان زیادی وقت خود را صرف تحقیق درباره وجود و حضور این موجودات بر روی زمین کنند. اگر تاکنون درباره موجودات فضایی مطالبی را خوانده‌اید بهتر است همه‌ی آن‌ها را کنار گذاشته و با تمام وجود غرق خواندن این مطلب شوید زیرا قرار است ناگفته‌ها را برای شما دوستان بازگو کنیم. پس با ما همراه باشید تا پرده از راز این موجودات هوشمند برداریم.

آغاز ماجرا

بر روی نقش و نگارهایی که از دوران باستان به جا مانده می‌توان تصاویری بسیار عجیب از موجوداتی را دید که گویی با استفاده از تکنولوژی‌هایی پیشرفته به زمین آمده‌اند و حتی با انسان‌های آن دوره ارتباط گرفته‌اند. برای مثال می‌توان به اهرام ثلاثه مصر اشاره کرد زیرا در بیشتر هرم‌ها بر روی دیوارها می‌توان سفینه‌های فضایی را دید که موجوداتی عجیب در کنار آن‌ها قرار گرفته‌اند. چندی پیش برخی دانشمندان اذعان کردند که اهرام را انسان‌های آن دوره نمی‌توانستند بسازند زیرا تکنولوژی پیشرفته‌ای نداشتند ولی با طرح یک سؤال می‌توان این مسئله را حل کرد، به نظر شما ممکن است موجوداتی پیشرفته به مصریان باستان کمک کرده باشند؟

بیایید از مصر فاصله بگیریم و به آمریکای جنوبی نگاهی داشته باشیم. مطمئناً تاکنون درباره اقوام مایا و اینکا مطالبی را مطالعه کرده اید. این اقوام نیز همانند مصریان باستان گویی از موجودات فضایی و برتر در دوره‌ای از تاریخ برای ساخت معابد و حتی درمان بیماری‌ها و پیشرفت در علم ریاضی کمک گرفته‌اند. بر روی دیواره معابد این اقوام نیز همانند اهرام ثلاثه می‌توان نقش و نگارهایی مرتبط با موجودات مذکور یافت.

حال بیایید به چین سری بزنیم. در این کشور پهناور نیز نقاشی‌های قدیمی زیادی درباره وجود چنین موجوداتی در دسترس است.

بهتر است شما را با UFO ها یعنی اشیا پرنده ناشناخته آشنا کنیم. از دهه 60 میلادی مشاهدات زیادی درباره اشیا پرنده ناشناخته از سرتاسر جهان حتی ایران توسط افراد عادی و شهروندان گزارش شده است. در تمامی این گزارشات تشابهاتی وجود دارد و از آن‌ها می‌توان به سرعت بالای این اشیا، نورانی بودن و رنگی بودن آن‌ها اشاره کرد. در اکثر مواقع نیز ویدیو و یا تصاویری از آن‌ها به‌دست آمده است ولی متاسفانه هیچگاه از سوی مقامات رسمی تأیید نشده‌اند. در چند سال اخیر به تعداد این مشاهدات به شدت افزوده شده است. به نظر شما دلیل رخ دادن چنین افزایشی در مشاهدات چیست؟

دیجی قلم؛ همه چیز درباره موجودات فضایی، آیا پرسپولیسی هستند؟

حال و آینده

در حال حاضر هیچ تحقیقاتی از سوی مقامات در رابطه با UFO ها و یا موجودات فضایی پیشرفته صورت نمی‌گیرد بلکه توجهات بیشتر به سمت یافتن سیاره‌ای قابل سکونت جلب شده است. به لطف پیشرفت‌های تکنولوژیکی در دنیای امروز می‌توانیم رازها و معماهای زیادی را حل کرده و جوابی برایشان بیابیم.

ولی در آینده انظار می‌رود بلاخره بدانیم که آیا این موجودات وجود دارند یا خیر. ممکن است آنان نیز در سیاره و محل سکونت خود همین حالا در حال زندگی کردن هستند و فوتبال تماشا می‌کنند!!! و یا شاید در حال آماده شدن برای حمله به زمین هستند.

در جهان احتمال بروز هر اتفاقی وجود دارد.

دیجی قلم؛ همه چیز درباره موجودات فضایی، آیا پرسپولیسی هستند؟

digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *