وان پلاس 5T دارای یک جک هدفون

شرکت وان پلاس در بهار سال جاری از پرچمدار جدید خود به نام وان پلاس ۵ رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که انتظار می رفت با نام وان پلاس ۴ معرفی شود اما چنین چیزی صورت نگرفته است.  براساس گزارش ها فروشگاه های مختلف در انبار خود با کمبود گوشی هوشمند وان پلاس ۵ مواجه شدند و این نشان می دهد شرکت چینی بزودی قصد داشته نسل جدید وان پلاس را به عنوان وان پلاس ۵T یا وان پلاس ۶ معرفی کند. معرفی هریک از این گوشی های هوشمند به معنای رونمایی از پرچمدار بوده و هر دو با مشخصات رده بالایی معرفی خواهند شد. البته اگر شاهد رونمایی وان پلاس ۵T باشیم تغییراتی شامل حال گوشی هوشمند نخواهد شد به جز آن که در بخش سخت افزاری کمپانی چینی تغییری ارائه دهد و از صفحه نمایش با نسبت ۱۸:۹ بهره خواهد گرفت.

وان پلاس 5T دارای یک جک هدفون

به تازگی تصویر تیزری از وان پلاس ۵T منتشر شد که آن را با یک جک هدفون نشان می دهد و همانند دیگر گوشی های هوشمند رقیب بدون جک هدفون نیست. اگر پیشتر به یاد داشته باشید شرکت وان پلاس نسخه ۳ را با نام ۳T نیز عرضه داشت. گوشی هوشمندی که تفاوت خاصی با مدل استاندارد نداشته و تنها یک پردازنده قدرتمندتری موسوم به اسنپدراگون ۸۲۱ شامل حال آن شده بود. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا وان پلاس از وان پلاس ۵T رونمایی به عمل آورد و نمی توان به شایعات بی اساس پرداخت. انتظار می رود علت کمبود موجودی وان پلاس ۵ مشخص شود به احتمال بسیار همان وان پلاس جدید بوده و شرکت چینی نیز دلیل روشنی برای چنین امری داشته باشد.

وان پلاس ۵T 

البته شایعه شد وان پلاس ۵T در اوایل سال ۲۰۱۸ معرفی شده و از تغییرات عمده در مقایسه با نسخه ۵ بهره خواهد برد که یکی از آنها صفحه نمایش بدون حاشیه می باشد. به تازگی تصویر رندر شده جدیدی از وان پلاس ۵T منتشر شده که آن را بدون حاشیه نشان می دهد و نسبت به وان پلاس ۵ تنها پنل جلو بدون حاشیه دارد. انتظار داریم شرکت وان پلاس در بخش سخت افزاری تغییری حاصل نکرده و تنها نمایشگری جدید به آن بیافزاید. بنابراین تا زمانی محصول معرفی نشد نباید به شایعات پرداخت. گفته می شود شرکت چینی قصد داشته پرچمدار جدید را در ۲۰ نوامبر سال جاری معرفی کند و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

تانی کال

آی تک

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *