وزنیاک که یکی از بنیان‌گذاران اپل محسوب می‌شود، در رابطه با نوآوری در تکنولوژی اطلاعات بالایی دارد. او معتقد است که در آینده ایلان ماسک و شرکت تسلا تغییرات شگرفی را در فناوری ایجاد خواهد کرد و نباید چنین انتظاری را از اپل داشت. وزنیاک در رابطه با موفقیت خودرو تسلا مدل SS سخن گفته و علت آن را تولید این مدل برای شخص ماسک دانسته است:

زمانی‌که محصولی را برای خود می‌‌سازید، در رابطه با آن اطلاعات زیادی داشته و آن را کنترل می‌کنید. در این هنگام شما قادر به ساخت بهترین محصولات خواهید بود.

زمانی‌که صحبت از شرکت‌‌های تکنولوژی می‌شود که دنیا را تغییر داده‌اند، وزنیاک نام شرکت‌های تسلا، گوگل، فیس‌بوک، اپل و مایکروسافت را به زبان می‌آورد. او خاطر نشان می‌کند که این شرکت‌ها توسط افراد جوان تاسیس شده و در ابتدا تجارت بزرگی نبوده‌اند. او می‌گوید:

به شرکت‌هایی مانند گوگل، فیس‌بوک، اپل، مایکروسافت و تسلا نگاه کنید، آن‌ها جهان را تغییر داده‌اند. این کمپانی‌ها توسط افراد جوان تاسیس شده‌اند و در ابتدا کسب و کارهای بزرگی نبوده‌اند.

اپل درحال‌حاضر شرکت بزرگی محسوب می‌شود که دارای بیشترین ارزش مالی در تمام دوران است. اگرچه سرمایه نقدی این شرکت بالغ بر 286 میلیارد بوده، ولی براساس گفته‌های وزنیاک نباید انتظار تغییر دوباره جهان توسط آن را داشته باشیم.

تسلا

 

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *