مدتی است سرویس‌های سفارش غذای اینترنتی در ایران نیز شروع به کار کردند و در قالب سایت و اپلیکیشن فعالیت می‌کنند. اجازه بدهید ما هم بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا را به شما معرفی کنیم؛ چون وقت‌اش رسیده که همانند دیگر کارهای‌تان، غذا هم آنلاین سفارش بدهید.

زودفود هم در قالب سایت و هم در قالب اپلیکیشن امکان خرید و سفارش غذا به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن روی کافه‌بازار بیش از صد هزار بار دانلود شده و برای انواع سیستم‌عامل‌های موبایل از جمله اندروید، آی‌او‌اس و ویندوزفون عرضه شده است.

در همین ابتدا، بگوییم که محدوده سرویس‌دهی این اپلیکیشن شهرهای تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز و تبریز است و البته به‌زو‌دی شهرهای بزرگ دیگری به این فهرست اضافه خواهند شد. وقتی اپلیکیشن زودفود را نصب می‌کنید، در گام نخست باید ثبت‌نام کرده و اطلاعات ضروری خود را وارد کنید.

در صفحه اصلی این برنامه می‌توانید به سرعت به سراغ انتخاب شهر و رستوران‌های نزدیک خود بروید. هم از طریق جست‌وجو در گوگل‌مپ و هم جست‌وجو در خود اپلیکیشن می‌توانید محل خود را تعیین و روی نقشه نزدیک‌ترین رستوران‌ها را مشاهده کنید.

در گام بعدی، می‌توانید منوها و انواع لیست‌های غذای رستوران‌ها را مشاهده کنید و غذای موردنظرتان را سفارش بدهید. قیمت‌های غذا دقیقا همان چیزی است که در منوها آمده است و هزینه بیشتری نمی‌پردازید.

امکان ثبت پیش‌سفارش برای روزهای بعد را دارید. به علاوه، می‌توانید با فیلترهای مختلفی به دنبال غذای خاصی بگردید یا طعم غذاهای جدیدی را تجربه کنید.

برای هر رستوران نیز می‌توانید عکس غذاهای سفارش شده، نظرات کاربران و حتا تصاویری از غذاهای آنلاین سفارش داده شده را ببینید. پس از ثبت سفارش، امکان پرداخت آنلاین هزینه غذا وجود دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسد. می‌توانید اعتبار خود را در این اپلیکیشن افزایش دهید تا در روزهای آینده نیاز به پرداخت آنلاین نباشید.

زودفود از سیستم پشتیبانی تلفنی و آنلاین سود می‌برد و به طور لحظه‌ای می‌تواند جوابگوی شما باشد.

رابط کاربری این اپلیکیشن رضایت‌بخش است و امکانات مختلفی مانند جست‌وجوی غذا، جست‌وجوی رستوران روی نقشه و مرتب‌سازی نتایج را براساس یک فیلتر خاص فراهم می‌کند. با این اپلیکیشن دیگر نگران کیفیت غذا نخواهید بود و حتا می‌توانید خودتان غذاها و رستوران‌های باکیفیت را به زودفود معرفی کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن روی سیستم‌عامل‌های مختلف به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

شبکه

  • غذا خوردن احساسی

    غذا خوردن احساسی

    غذا خوردن احساسی امروزه چاقی یکی از معضلات فراگیر است. تعداد افرادی که دچار چاقی هستند با …
  • غذاهایی که برای روده ضرر دارند

    غذاهایی که برای روده ضرر دارند

    غذاهایی که برای روده ضرر دارند زمانی که رژیم غذایی شما سالم و تمیز است،درگیر شدن با باد، ن…
  • گلوتامین

    گلوتامین چیست؟

    گلوتامین چیست؟ برخی گلوتامین را ماده‌ی پرمصرفی در بدنسازی می‌دانند. برخی دیگر هم می‌گویند …
  • ید

    منابع غذایی حاوی ید

    منابع غذایی حاوی ید ید از مهمترین مواد معدنی مورد نیاز بدن است که می توانید با استفاده از …
  • بد غذایی کودکان

    درمان بد غذایی کودکان

    درمان بد غذایی کودکان تعداد کودکانی که از اشتهای خوبی برخوردار نیستند و تمایلی به غذاخوردن…
  • آنلاین

    ایده‌ راه اندازی کسب‌ و‌ کار آنلاین

    ایده‌ راه اندازی کسب‌ و‌ کار آنلاین عصر حاضر دوران شکوفایی استارتاپ‌ها است. رشد روز‌افزون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *