خانه بازی اخبار پوستری از بازی CALL OF DUTY: WWII لیک شد

پوستری از بازی CALL OF DUTY: WWII لیک شد

0

اگر چه نمی‌توان به صحت این خبر اطمینان داشت، اما به نظر می‌رسد تاریخ انتشار عنوان بعدی سری Call of Duty که خود بر طبق شایعات، نام Call of Duty: WWII را خواهد داشت لیک شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt به نظر می‌رسد این خبر که همراه با یک پوستر احتمالی از این بازی منتشر شده، در واقع توسط یکی از کاربران معروف یوتیوب که به ادعای خود روابطی با شرکت سازنده دارد به بیرون درز کرده است. در این پست که در Reddit منتشر شده، روز سوم نوامبر (13 آبان) به عنوان روز انتشار این عنوان اعلام شده است. همچنین در این پست اعلام شده که صاحبان PS4 می‌توانند بسته‌های الحاقی این عنوان را 30 روز زود تر از صاحبان پلتفرم‌های دیگر تجربه کنند.

شباهت‌های زیاد این پوستر با یکی از آرت‌ورک‌های بازی که قبلا لیک شده بود به طرفداران این دلگرمی‌ را می‌دهد که احتمالا این خبر حقیقت دارد. همچنین تاریخ انتشاری که برای این عنوان اعلام شده با محدوده زمانی انتشار عناوین قبلی مطابقت دارد.

هرچند قابل ذکر است که Activision حتی این موضوع که نام این عنوان Call of Duty: WWII خواهد بود را هم تایید نکرده است، چه برسد به صحت تاریخ انتشار این عنوان.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *