پوشیدنی‌های تاثیرگذار بر روی فعالیت‌های مغزی در حال ظهور هستند. یکی از این پوشیدنی‌ها که معمولا هم در داخل گوش قرار می‌گیرند، پوشیدنی BRAINNO است که با وعده کمک به سلامت مغز و افزایش تمرکز کاربر سعی در ارائه یک محصول انقلابی دارد.

ویژگی‌های پوشیدنی BRAINNO

پوشیدنی BRAINNO در داخل گوش قرار می‌گیرد و بیشتر شبیه یک جفت هدفون ورزشی است. این پوشیدنی دارای سه سنسور برای اندازه‌گیری امواج مغزی و یک سنسور اضافی برای اندازه‌گیری همزمان میزان ضربان قلب است.

پوشیدنی BRAINNO

این سنسورها، سیگنال‌های زیستی را از 1000 تا 100000 بار تقویت می‌کنند تا بتوانند سیگنال‌های الکتروانسفالوگرافی (EEG) را در زمان واقعی اندازه‌گیری کنند.

حتما می‌پرسید الکتروانسفالوگرام چیست؟ این روش برای اندازه‌گیری فعالیت‌های الکتریکی مغز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

داده‌های ثبت شده بصورت وایرلس و از طریق بلوتوث به اپلیکیشن مخصوص برای تجزیه و تحلیل‌های بیشتر منتقل می‌شوند و اپلیکیشن نیز پیشنهادات لازم برای حفظ سلامت مغز و تناسب اندام را ارائه می‌دهد.

این پیشنهادات شامل انجام بازی‌های آموزشی و تقویت مغز، مشاهده تصاویر یا گوش کردن به موسیقی‌ برای کاهش استرس و افزایش سطح تمرکز است.

پوشیدنی BRAINNO

داده‌ها در یک سری نمودارهای درون اپلیکیشنی نمایش داده می‌شوند و امکان مقایسه آنها با داده‌های سایر کاربران نیز وجود خواهد داشت.

جالب است بدانید پوشیدنی BRAINNO تاکنون موفق به جذب 25000 دلار سرمایه در Indiegogo شده است.

با توجه به زمانبندی مشخص شده، این پوشیدنی از ماه اکتبر سال 2017 به تولید خواهد رسید و برای آنهایی که بدنبال تقویت بیشتر مغز خود هستند، با قیمت 130 دلار ارائه خواهد شد.

پوشیدنی BRAINNO

اخیرا شاهد عرضه پوشیدنی‌هایی برای کمک به مغز برای بهبود عملکرد ورزشی، مبارزه با درد، کاهش استرس، درمان افسردگی و حتی کمک به سرعت گرفتن روند یادگیری مهارت‌های جدید بوده‌ایم.

بدون شک رویکرد جدید پوشیدنی‌های تکنولوژی در بهبود عملکرد مغز قابل توجه و هیجان‌انگیز است و باید دید آیا این پوشیدنی‌ها همانطور که وعده می‌دهند اثربخش خواهند بود یا نه؟ شما چه فکر می‌کنید؟

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *