وان پلاس، یک شرکت خلاق چینی فعال در حوزه تکنولوژی است که پرچمدار جدیدی را در سال 2017 رونمایی می‌کند. کنفرانسی که این پرچمدار در آن معرفی می‌شود، روز 21 ژوئن (31 خرداد) در چین برگزار خواهد شد. قبل از عرضه، وان‌پلاس 5 به‌صورت رسمی برای پیش‌فروش از سه روز قبل در وبسایت JD.com) Jingdong)، قرار گرفته است.

در کمتر از سه روز، وان‌پلاس توانسته سود خوبی را از پیش‌فروش پرچمدار جدید خود بدست آورد. در دو روز اول، 354768 دستگاه وان‌پلاس 5 به‌فروش رسید که هر لحظه بر مقدار آن افزوده می‌شود. هنوز حدود 4 روز تا رونمایی این محصول باقی مانده است بنابر‌این ما با قاطعیت پیش‌بینی می‌کنیم که مقدار فروش آن دو برابر شود و حتی می‌تواند تا یک میلیون واحد نیز پیش برود. اگرچه پیش‌فروش لزوما به‌معنای فروش واقعی نخواهد بود ولی می‌توان آن را به‌عنوان معیاری برای استقبال کاربران درنظر گرفت.

سوالی که استقبال زیاد پیش‌فروش این محصول برای ما پیش آورده این است که آیا کمپانی وان پلاس موجودی کافی برای پاسخگویی به تقاضای خریداران در دسترس دارد یا خیر. در‌ حال حاضر نمی‌توان در این مورد نظر داد اما کمپانی سازنده اعلام کرده که تعداد زیادی از این تلفن همراه را ذخیره نموده است.
وان‌پلاس 5 با توجه به برخورداری از مشخصات قدرتمند و طراحی زیبا، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار خواهد بود. انتظار می‌رود این تلفن همراه به یک چیپست اسنپدراگون 835 همراه‌ با 8 گیگابایت رم مجهز شده باشد.

توجه داشته باشید که مطالب ذکر شده فقط در مورد وبسایت JD.com بوده است در‌صورتی که انتظار داریم این دستگاه از طریق فروشگاه‌های دیگر نیز به‌فروش برسد.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *