تمام نسخه هایی از گلکسی اس ۸ پلاس دارای حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، در رنگ Midnight Black در کره جنوبی مورد پیش فروش قرار گرفته اند. اولین دسته ۱۵۰ هزار تایی از این اسمارت فون تولیدی سامسونگ، تنها ۵ روز بعد از آغاز پیش فروش گوشی های اس ۸ و اس ۸ پلاس در کشورهای آسیای شرقی، تماما پیش فروش شده اند.

این نسخه منحصر به فرد اس ۸ پلاس که در حال حاضر برای فروش اختصاصی در کره جنوبی و چین در نظر گرفته شده، دارای قیمت تمام شده ۱۰۲۰ دلار است. البته کاربران این کشورها هنوز هم می توانند نسبت به پیش خرید این نسخه اقدام کنند، اما به گفته سامسونگ، ارسال دومین دسته از این محصول تا اواخر ماه می طول خواهد کشید. داک شارژ DeX نیز به صورت رایگان بر روی تمام آداپتورهای این مدل ارائه خواهد شد.

سامسونگ همچنین اعلام داشته که در نظر دارد تا در مجموع ۶۲۰ هزار دستگاه اس ۸ و اس ۸ پلاس را در کره جنوبی به فروش برساند که این رقم بیانگر این حقیقت است که دو پرچمدار ۲۰۱۷ سامسونگ به احتمال خیلی زیاد پرفروش ترین اسمارت فون های سامسونگ در طول تاریخ باشند. هم اکنون این کمپانی افتخار می کند که در دو روز اول آغاز پیش فروش این گوشی ها در کره، توانسته ۵۵۰ هزار دستگاه از آنها را به فروش برساند. این تعداد عظیم اس ۸ های پیش فروش شده، ۱۵۰ هزار تا بیشتر از پیش فروش نوت ۷ و ۵٫۵ بار بیشتر از پیش فروش گلکسی اس ۷ است.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *