خانه ورزش اخبار ورزش چاپه کوئنسه دست به کار خرید بازیکن و گرداوری کادر جدید شد

چاپه کوئنسه دست به کار خرید بازیکن و گرداوری کادر جدید شد

0

تیم چاپه کوئنسه برزیل که بازیکنان و اعضای کادر فنی آن طی سانحه سقوط هواپیما کشته شدند در حال آماده شدن برای گرداوری کادر و تیم جدید برای فصل آینده فوتبال برزیل است.

به گزارش وبسایت نود، حدود دو ماه پیش تیم چاپه کوئنسه برزیل برای برگزاری دیداد رفت فینال کوپا سودامریکانا مقابل تیم ناسیونال پرواز کرد که هواپیمای این تیم دچار سانحه شد و تمام بازیکنان و کادر فنی تیم که در پرواز حضور داشتند از دنیا رفتند. نتو مدافع میانی، آلن روشل مدافع کناری و جکسون فولمن دروازه‌بان سوم این تیم از این حادثه جان سالم به‌در بردند. این تیم بعد‌ها علاوه بر انتخاب شدن به عنوان قهرمان کوپا سودامریکنا به رقابت‌های فصل بعد لیبرتادورس هم راه یافت تا تسکینی بر قلب شکسته این باشگاه و هوادارانش باشد.

به نقل از وب سایت fourfourtwo، روی کاستا، مدیر ورزشی این باشگاه در گفت و گو با خبرنگاران گفت:

در حال بررسی و انجام امور مربوط به تعداد زیادی درخواست و بازیکن قرضی هستیم. این راهیست که می‌توانیم به واسطه آن علاوه بر فراهم کردن کیفیت مطلوب، به کار سرعت دهیم و در صرف بودجه هم بتوانیم معقول رفتار کنیم. باشگاه‌های زیادی در این زمینه در حال همکاری با ما هستند.

۹۰ بازیکن مختلف را تا کنون مورد بررسی قرار داده‌ایم و این لیست را تا ۵۰ نفر کوتاه کردیم و امروز آن را به ۳۸ نفر که در باشگاه خواهند بود رسانده ایم. حالا گروهی در اختیار داریم که آماده آغاز اردو و تمرینات پیش فصل هستند. در نهایت حدود ۲۵ یا ۲۷ بازیکن به صورت قطعی خواهیم داشت.

کاستا ادامه داد:

هیچ بازیکنی در این فصل لباس و شماره‌های جکسون فولمن، نتو و آلن روشل را بر تن نخواهد کرد. این کار بیش از این که حالت قدردانی داشته باشد به این خاطر است که ما امیدواریم آنها بازگردند و برای تیم بازی کنند. متاسفانه فولمن قادر به دوباره بازی کردن نخواهد بود اما به باشگاه باز خواهد گشت و در کنار ما خواهد بود. آنها تنها کسانی هستند که لباس ‌ها و شماره‌های خود را استفاده می کنند.

چاپه کوئنسه ۲۵ ژانویه در دیدار هایی دوستانه برابر برزیل و کلمبیا برای جمع آوری کمک های مالی به میدان خواهد رفت و چهار روز بعد نخستین دیدار رسمی خود پس از حادثه سقوط هواپیما را برگزار خواهد کرد و در سال ۲۰۱۷ در جام خوان گامپر به مصاف بارسلونا هم می رود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *