همانطور که در پردیس‌گیم مشاهده کردید، پرونده ویژه شماره جدید مجله Game Informer در مورد بازی Uncharted: The Lost Legacy است. در این پرونده ما می‌توانیم جزئیات فراوانی از داستان تولید این بازی را از زبان کارگردان‌اش یعنی “کرت مارجنو” را بشنویم. در ادامه شما می‌توانید بخش دوم از صحبت‌های ایشان را مطالعه نمایید.

آقای مارجنو در مورد علت انتخاب شخصیت کلوئی برای The Lost Legacy گفت:

“ما ابتدا شخصیت‌های زیادی را برای این DLC در نظر داشتیم. از ستارگانی مثل سالی و سم و حتی دختر نیتن تا کلوئی و نیدین … ایده سالی را بعد از بررسی‌ها رد کردیم از نظر ما بخاطر سن بالا سالی، قراردادن ماجراجویی‌ها بر مبنا او باعث از بین رفتن برخی از ویژگی‌های سریع گیم‌پلی می‌شد. سپس این ایده مطرح شد که بازی را بر مبنا گذشته سالی بسازیم که جوان بوده اما بعد از اینکه گذشته سالی را مورد کاوش قرار دادیم، متوجه شدیم که او در جوانی عضو نیروی دریایی بوده است پس طبیعتا به جهان آنچارتد نمی‌خورد. همچنین ایده “کسی” (دختر نیتن دریک) هم رد شد زیرا نمی‌خواستیم اسلحه را در دستان یک نوجوان قرار دهیم. سرانجام از بین شخصیت‌های باقی مانده به کلوئی رسیدیم که پتانسیل بالایی را داشت. در ابتدا چیزی که می‌خواستیم با The Lost Legacy ارائه دهیم، در حد ایده‌پردازی برای آنچارتد 5 بود اما بعد از مدتی  بدنه اصلی استودیو به سمت ساخت The Last Of Us: Part II رفت و تیم کوچک‌تری به The Lost Legacy اختصاص داده شد؛ بخاطر همین بازی یک نسخه محدودتر از آنچارتد است.”

اقای مارجنو در ادامه پیرامون داستان بازی گفت:

“از نظر ما قراردادن نیدین و کلوئی برای آخرین محتوا داستانی سری آنچارتد، بهتر حس یک پایان را انتقال می‌داد. زیرا ما سرنوشت تمامی شخصیت‌ها را در آنچارتد 4 فهمیدیم اما این وسط تکلیف کلوئی مشخص نشد. از لحاظ داستانی در The Lost Legacy، کلوئی و نیدین به دنبال یک جواهر ارزشمند و مهم هستند که در کشور هند قرار دارد. پس این ماجراجویی را در اقلیم هند دنبال می‌کنید. البته داستان بازی کاملا ساختگی است و چنین جواهری در هند وجود ندارد.”

در پایان مصاحبه همچنین تایید شد که ویژگی‌های جدیدی که در گیم‌پلی The Lost Legacy ارائه می‌شود، به بخش چندنفره آنلاین بازی آنچارتد 4 افزوده خواهد شد.  Uncharted: The Lost Legacy هفتمین بازی موردانتظار سال 2017 از دید پردیس‌گیم است. این بازی احتمالا در نیمه دوم سال 2017 بصورت فیزیکی و دیجیتالی بر روی PS44 منتشر خواهد شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *