2016 سالی بزرگ برای Square Enix و به خصوص برای کارگردان Final Fantasy 15، آقای Hajime Tabata (“هاجیمه تاباتا”) بود- سالی که پروسه‌ی ده ساله‌ی ساخت Final Fantasy 15 بالاخره به پایان رسید و سرانجام این بازی بعد از روند ساخت پر پیچ و تاب خود در اقصا نقاط جهان منتشر شد.

برای تاباتا، این به معنای به سرانجام رسیدن تلاش‌های چند ساله‌ی او بعد از این است که برای نجات پروژه‌ای در حال سقوط انتخاب شد. به نقل از GamingBolt و به گزارش پردیس‌گیم، در پیامی برای تبریک گفتن سال نو، او از همگی برای حمایت‌های بی شائبه آنان در طی این سفر طولانی و طاقت‌فرسا تشکر کرد و افزود که او تنها به خاطر صبر زیاد طرفداران قادر به این بود که بتواند چیزی که واقعا می‌خواسته را بسازد و عرضه کند. او همچنین قول داد که در سال 2017، محبت‌های طرفداران را جبران کند.

او گفت: “من تصمیم گرفتم که 2017 سالی برای جبران محبت‌های طرفداران باشد. افراد زیادی به طرق مختلف در حال لذت بردن از FFXV هستند و هیچ چیز بیشتر از این ما را خوشحال نمی‌کند. ما برای اینکه FFXVV تداوم بیشتری داشته باشد و حتی لذت بخش‌تر باشد، بازی را کماکان به‌روزرسانی خواهیم کرد و اقدام به انتشار DLC می‌کنیم.”

با وجود اینکه ما از قبل می‌دانستیم که قرار است برای Final Fantasy 15 در سال آتی DLC منتشر شود، تائید شدن این خبر از زبان آقای تاباتا کماکان امری مطلوب است. Final Fantasy 15 در حال حاضر روی Xbox One و PS4 در دسترس است.

منبع پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *