خانه تکنولوژی اخبار کفش هوشمند Vixole با امکان تغییر ظاهر به کمک یک اپلیکیشن!

کفش هوشمند Vixole با امکان تغییر ظاهر به کمک یک اپلیکیشن!

0

کفش‌های هوشمند مخصوصا آنهایی که هیچ‌وقت از نظر طراحی قدیمی نشوند، می‌توانند برای خیلی‌های جالب باشند. کفش هوشمند Vixole از پروژه‌های جدید معرفی شده در کیک استارتر است که طراحی قسمت پشت آن به وسیله‌ یک اپلیکیشن قابل تغییر است.

این کفش‌های الکتریکی در نگاه اول بسیار معمولی به نظر می‌رسند اما به کمک یک نمایشگر ال ای دی قابل انعطاف، ظاهر کفش را به شیوه‌ای که کاربر تمایل داشته باشد، تغییر خواهند داد.

کفش هوشمند Vixole

با استفاده از این صفحه نمایش امکان نشان دادن هر چیزی بر روی کفش فراهم خواهد شد و همینطور که راه می‌روید، فضای پشت سر خود را روشن خواهید کرد. حتی امکان گرفتن عکس و به صورت همزمان نمایش دادن آن بر روی کفش نیز وجود خواهد داشت.

کفش هوشمند Vixole و امکان به نمایش گذاشتن طراحی‌های مختلف

کفش هوشمند Vixole امکان خلق طراحی‌های منحصر به فرد را برای کاربر فراهم می‌کند که با موسیقی پخش شده و با ریتم حرکت تعامل برقرار خواهد کرد. این کفش هوشمند ضد آب است و به صورت وایرلس شارژ خواهد شد.

کفش هوشمند Vixole

نکته‌ جالب اینکه توسعه دهندگان مختلف می‌توانند کفش هوشمند Vixole را با هر تکنولوژی دیگری ادغام کنند؛ امکان برقراری تعامل با بازی‌های واقعیت مجازی یا اپلیکیشن‌های مختلف نیز وجود خواهد شد.

همچنین با استفاده از 8 سنسور حرکتی، امکان مسیریابی از طریق ویبره، ردیابی گام‌ها و دریافت نوتیفیکیشن نیز وجود دارد. حضور چیپ NFC در Vixole امکان برقراری ارتباط با سایر کاربران این کفش‌های هوشمند را نیز فراهم خواهد کرد.

البته این ویژگی‌ها فقط در بعضی نسخه‌ها وجود خواهد داشت.کفش هوشمند Vixole

حتما با خودتان فکر می‌کنید دیگر واقعا حوصله‌ شارژ کردن کفش را نداریم، اما بد نیست بدانید عمر باتری Vixole در حدود هشت ساعت است و شارژ 100 درصد آن 2 ساعت طول خواهد کشید؛ اما اصلا جای نگرانی نیست چون حتی بعد از تمام شدن باتری نیز امکان راه رفتن وجود خواهد داشت و لَنگ نخواهید ماند.

هات اپ نیوز

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *