خانه ورزش اخبار ورزش کیه لینی: مسی، سوارز و نیمار جزو ۵ بازیکن برتر دنیا هستند

کیه لینی: مسی، سوارز و نیمار جزو ۵ بازیکن برتر دنیا هستند

0

بانوی پیر در دیدار رفت و در خانه با حساب ۳-۰ بارسلونا را شکست داد، اما کیه لینی به هم تیمی های خود هشدار داد که کار مرحله یک چهارم نهایی هنوز تمام نشده است. کیه لینی در مصاحبه با وب سایت رسمی باشگاه یووه گفت:

اگر بتوانیم بازیکنان کلیدی آنها را از مناطق خطرناک دور نگه داریم، از جلوی زمین آنها را پرس کنیم و فشرده و سازمان یافته عمل کنیم، کار برای آنها بسیار سخت خواهد شد. اگر به آنجا برویم، عقب بنشینیم و فشار را تحمل کنیم، شکست خواهیم خورد. بارسلونا بهترین خط حمله دنیا را دارد و سه مهاجم آنها احتمالاً جزو ۵ بازیکن برتر دنیا هستند. آنها بازیکنانی استثنایی اند و هر کدام خصوصیت منحصر به فردی دارد. شما با بستن فضا ها و شجاعت می توانید آماده رویارؤیی با چنین چالش هایی شوید.

این مهاجمان مثل کوسه ها هستند؛ اگر نشانه ای از ترس نشان دهید، آنها بوی خون را حس خواهند کرد و کار شما تمام می شود. در عوض، شما تا جایی که می توانید باید آنها را به عقب برانید، وقتی صاحب توپ هستند، نفرات دفاعی را دو برابر کنید و فاصله میان دفاع و خط میانی را ببندید. اگر بتوانید از پرس آنها فرار کنید، بارسا ممکن است در فضای خالی پشت دفاع خود به مشکل بخورد. هرچند دانستن اینکه چه کار باید کرد یک چیز است و انجام آن در زمانی که لازم است، چیز دیگری است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *