هواوی که علاقه بسیار زیادی به بهره گیری از نام پرچمداران برای نامگذاری محصولات میان رده خود دارد، اخیرا و بدون سر و صدا، گوشی هواوی P9 Lite Mini را که نسخه ارزانتر P9 Lite می باشد، روانه بازار کرده است. پیشتر نیز این کمپانی P9 Lite را به عنوان نسخه ارزانتر P9  معرفی کرده بود.

در واقع هواوی در اقدامی عجیب بدون هیچ گونه مراسم رونمایی، این محصول جدید خود را به بازار عرضه نموده است. نسخه دو سیم کارت این موبایل هم به طور مستقیم با قیمت 190 یورو در یک فروشگاه مجارستانی به فروش می رسد.

P9 Lite Mini

P9 Lite Mini

نگاهی بسیار کوتاه به مشخصات فنیP9 Lite Mini

میان رده جدید هواوی از یک نمایشگر 5 اینچی 720p  بهره می برد که نسبت به گوشی P9 Lite اندکی کوچکتر شده است. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این نسخه هم 16 گیگابایت بوده و این دستگاه از یک رم 2 گیگابایتی بهره می برد.

P9 Lite Mini برای امور پردازشی خود از یک چیپست چهار هسته ای مدیاتک «MT6737T» استفاده می کند و باتری در نظر گرفته شده برای آن هم یک باتری 3020 میلی آمپری با طول عمر 2 روزه می باشد.

این دستگاه از یک سنسور اثر انگشت در پنل پشتی خود برخوردار است و ضخامت کل دستگاه در مقایسه با نسخه لایت قبلی در حدود 8.05 میلیمتر بیشتر شده است.

رزولوشن دوربین اصلی P9 Lite Mini نیز نسبت به P9 Lite کمتر شده اما به یک فلش LED اختصاصی مجهز گشته است.

ویترینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *