فیلم ساز نام آشنای سینمای معاصر، «مایکل مان» به دنبال بازگشتی باشکوه به دنیای تلویزیون است. سابقه ی حضور وی در این صنعت به کارگردانی و نویسندگی چند اپیزود از آثار «Miami Vice» و «Starsky and Hutch» باز می گردد و علاوه بر آن  در کارنامه ی این شخص کارگردانی چند اپیزود از سریال هایی چون «Police Women» ، «Luck» و «Heat» نیز دیده می شود. این شخص در جدید ترین بیانیه ی خود اعلام کرده که دوست دارد با ساخت یک مینی سریال در باره ی جنگ ویتنام به تلویزیون باز گردد.

در گفت و گو با پایگاه خبری «Deadline» مایکل مان و «مایکل دِ لوکا» اعلام کردند که قرار است سریالی بر اساس کتاب پر فروش «مارک بودن» با نام «Hue 1968» بسازند. این کتاب شرحی کامل و جامع بر نبرد ویتنام می باشد. جنگی که نقطه ی عطف تحولات آمریکا به شمار می رفت. مایکل مان کارگردانی چند اپیزود سریال را بر عهده خواهد داشت و آن طور که اعلام شده، این سریال قرار است 9 یا 10 اپیزود داشته باشد. عوامل سازنده ی سریال همه ی شرایط را خوب ارزیابی کرده اند و طبق برنامه قرار است اواخر سال جاری به آسیا سفر کنند و فیلمبرداری اثر را آغاز نمایند.

مایکل د لوکا که نویسندگی اثری مشابه به نام «Black Hawk Down» را نیز در کارنامه اش دارد، این بار قرار است با رویکردی جدید به مقوله ی جنگ بپردازد. به گزارش «ددلاین» سریال مذکور قرار است جنگ ویتنام را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهد.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *