بازگشت سیلوستر استالونه در فیلم Guardians of the Galaxy 3

سیلوستر استالونه با انتشار یک تصویر اعلام کرد که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قرار است حضور کوتاهی داشته باشد.

از هفته گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 رسما آغاز شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر دیگری در این فیلم تایید شده است. سیلور استالونه که پیش از این نقش استاکار اوگورد (Stakar Ogord) را در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 2 بازی کرده بود، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام بازگشتش در فیلم Guardians of the Galaxy 3 را تایید و اعلام کرد:

سیلوستر استالونه در پشت صحنه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

استالونه البته مدت کوتاهی بعد این تصویر را پاک کرد، اما طبق پیامی که او همراه‌با تصویر به اشتراک گذاشته بود، او قرار است نقش استاکار اوگورد را در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 دوباره بازی کند که مانند فیلم قبلی نگهبانان کهکشان، نقش استالونه دوباره قرار است بسیار کوچک و کوتاه باشد. این شخصیت درواقع رهبر گروه Ravager بود که دارای یک گذشته با یاندو بوده است و در صحنه پس از پایان فیلم Guardians of the Galaxy Vol 2 نیز حضور داشت.

کریس پرت در نقش استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیو باتیستا در نقش درکس ویرانگر، بردلی کوپر در نقش راکت راکون (صداپیشه)، وین دیزل در نقش گروت (صداپیشه)، کارن گیلان در نقش نبیولا، پام کلمنتیئف در نقش مانتیس، ویل پولتر در نقش آدام وارلاک، شان گان در نقش کراگلین (و موشن کپچر راکت راکون)، الیزابت دبیکی در نقش آیشا و چاکوودی ایووجی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special نیز در کریسمس سال آینده از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. مانند دو قسمت گذشته، جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 را بر عهده دارد.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *